آژیر خطر در شهرک‌های مجاور غزه به صدا درآمد/ ادعای تل‌آویو درباره شلیک راکت به جنوب فلسطین اشغالی

منابع خبری رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های مجاور غزه در جنوب فلسطین اشغالی در پی شلیک راکت گروه‌های مقاومت خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های اسرائیلی، بامداد امروز، جمعه آژیر خطر در اطراف شهرک‌های رژیم صهیونیستی در اطراف غزه به صدا درآمد.

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گروه‌های مقاومت فلسطین بامداد امروز چند فروند راکت به سمت جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند.

منابع صهیونیستی مدعی شدند که چهار نفر از شهرک‌نشینان بر اثر اصابت یکی از راکت‌های شلیک شده از غزه به شهرک «سدیروت» (جنوب فلسطین اشغالی)، زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

دست دوستی با اسرائیل برای امارات چه ماحصلی دارد؟

پرچم رژیم صهیونیستی در جنوب یمن به آتش کشیده شد +فیلم

منابع عبری دیشب نیز مدعی شدند که سه راکت از نوار غزه به مناطقی به سمت شهرک صهیونیست نشین «النقب» شلیک شد.

ارتش رژیم صهیونیستی دیشب به بهانه شلیک این سه راکت، چندین پایگاه مقاومت فلسطین در غرب خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی خود قرار داد.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه همزمان با اعلام توافق عادی سازی روابط ابوظبی و تل آویو تشدید شده است، این در حالی است که «محمد بن زاید» ولی عهد ابوظبی مدعی شده که «این توافق، صلح را برای منطقه به ارمغان خواهد کرد».

رژیم صهیونیستی طی چند روز اخیر، بارها مواضع مقاومت در غزه را به بهانه حملات موشکی گروه‌های مقاومت و پرتاب بالن‌های آتش زا هدف سنگین ترین حملات خود قرار داده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    3 0
    ناز شصتش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس