کد خبر 1111589
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
حزب الله لبنان

رژیم صهیونیستی که در تب و تاب و هراس از پاسخ مقاومت لبنان است و گاهی خودش تنش مرزی به راه می‌اندازد، از ارائه شکایت علیه جنبش حزب‌الله لبنان به شورای امنیت سازمان ملل خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه صهیونیستی «کان» امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، این رژیم شکایتی رسمی علیه حزب‌الله به شورای امنیت ارائه داده است.

بر اساس این گزارش، «گلعاد آردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل این شکایت را ارائه کرده و خواستار اتخاذ گام‌های فوری در قبال دولت لبنان و نیروی حافظ صلح سازمان ملل «یونیفل» شده است.

بیشنر بخوانید:

وی بار دیگر ادعای تیراندازی حزب‌الله به سمت نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را تکرار کرد و مدعی شده، این اقدامات امکان تنش‌آفرینی در منطقه مرزی میان لبنان و فلسطین اشغالی را افزایش می‌دهد.

ساعات آغازین بامداد دیروز بود که شبکه المیادین گزارش داد که نظامیان صهیونیست بیش از ۳۰ گلوله منور در منطقه «میس الجبل» و «حولا» در جنوب لبنان شلیک کرده‌اند.

ارتش اسرائیل نیز ساعاتی بعد با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که بالگردها و هواپیماهای جنگی این رژیم به چند پست دیدبانی متعلق به جنبش مقاومت حزب‌الله در جنوب لبنان حمله کرده‌اند. 

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیروز با صدور بیانیه‌ای در صفحه توئیتر خود با تکرار اتهامات بی‌اساس و نخ‌نما شده علیه جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان، نوشت: «از نظر اسرائیل، تیراندازی حزب‌الله به سمت نیروهای ما، بسیار جدی است. ما هیچ تجاوزی علیه شهروندان خود را تحمل نمی‌کنیم و با قدرت به هر حمله‌ای علیه خود پاسخ می‌دهیم».

شورای عالی دفاع لبنان در جلسه دیروز خود اعلام کرد، از رژیم صهیونیستی به دلیل تجاوز اخیرش در شورای امنیت شکایت خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس