کد خبر 1255215
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
مقام لبنانی: هیچکس نمی‌تواند مقاومت را متوقف کند

رئیس حزب دموکراتیک لبنان گفت: هیچکس فکر نمی‌کرد که مقاومت چنین بازویی داشته باشد و از امروز به بعد نمی‌تواند این بازو را باز دارد (متوقف کند).

به گزارش مشرق، «طلال ارسلان» رئیس حزب دموکراتیک لبنان امروز (جمعه) پس از پاسخ موشکی حزب الله به حملات اخیر رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: حمله به جنوب [ لبنان ]، که از ژوئیه ۲۰۰۶ تاکنون رخ نداد، نشاندهنده قصد دشمن برای تغییر قوانین درگیری است.  

وی افزود: حق لبنان، ارتش و مقاومت است که برای دفاع از سرزمین و حاکمیت خود به هر ضربه همانند آن و یا بزرگتر از آن پاسخ دهند.  

شبکه لبنانی حزب الله لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در ساعت ۱۱: ۱۵ صبح امروز جمعه در پاسخ به حملات هوایی پنجشنبه شب رژیم صهیونیستی به زمین‌های باز در مناطق «الجرمق» و «الشواکیر» ،  گروههای «شهید علی کامل محسن» و «شهید محمد قاسم طحان» در مقاومت اسلامی، زمین‌های مجاور پایگاه اشغالگران اسرائیلی در مزارع شبعا را با ده‌ها فروند موشک ۱۲۲ میلی متری هدف قرار داد.  

این حزب در بیانیه خود با صراحت افزود: هنگامی که رزمندگان مقاومت از کار (ماموریت) باز می‌گشتند و در حال عبور از منطقه «شویا » در منطقه «حاصبیا» بودند، تعدادی از شهروندان به آن‌ها اعتراض کردند.  

حزب الله لبنان اضافه کرد:  مقاومت اسلامی یکی از وفادارترین افراد به مردم خود بوده، هست و خواهد بود و در طول فعالیت‌های مقاومتی خود، آن‌ها را در معرض هیچ آسیبی قرار نمی‌دهد و بخاطر همین است که خون پاک جوانان خود را برای حفظ امنیت لبنان و شهروندان آن نثار می‌کند. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    3 2
    آره خب تا زمانی که سر اژدها قطع نشه تروریسم به اسم مقاومت متوقف نمیشه
    • AU ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 0
      بازم اضافه کاری شروع شد! سر ژادها تویه واشنکتن و غربه! که داره نفس ها اخرش رو هم میکشه! و با خاری و ذلت داره، یواش یواش کشاوره مختلف رو ترک میکنه.
  • LB ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    2 1
    شهروندان نبودند. چند تا از مزدوران سابق اسراییل مردم را علیه آنها شوراندند و کتکشان زدند و ماشین را مصادره کردند و خرد و خاکشیرش کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس