کد خبر 1112259
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
حزب‌الله نمایه

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد که پاسخ آتی جنبش حزب‌الله لبنان به کابوس و وحشتی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، «ابومجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد که حزب‌الله و مقاومت فلسطین پیشرفت زیادی در شیوه‌های مقاومت محقق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تنها معامله حماس با صهیونیست‌ها: موشک در مقابل موشک!

ابومجاهد در مصاحبه با شبکه المیادین گفت که تمامی تحرکات رژیم اشغالگر و تلاش‌های فریبکارانه آن به طور کامل برای مقاومت اسلامی و مقاومت فلسطین شناخته شده است.

او با اشاره به اینکه مقاومت از شیوه تفکر ارتش رژیم صهیونیستی در مرز خبر دارد، گفت که پاسخ آتی حزب‌الله به کابوس و وحشتی برای رژیم اشغالگر تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

اعلام آمادگی کامل مقاومت فلسطین برای نبرد طولانی مدت

پس از تهدید حزب الله، تنش در مرزهای جنوبی لبنان (شمال اراضی اشغالی) بیشتر شده است. این تهدید، در واکنش به شهادت یکی از نیروهای حزب الله در حمله هوایی صهیونیستها در نزدیکی دمشق است.

از سوی دیگر «احمد خلیفه» عضو کمیته مرکزی جنبش «أبناء البلد» گفت که نیروهای پیاده‌نظام رژیم صهیونیستی هیچ برتری بر مقاومت ندارند.

خلیفه در مصاحبه با شبکه المیادین افزود که ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال جایگزینی برای نیروهای پیاده‌نظام برای رویارویی با مقاومت است.

بیشتر بخوانید:

استفاده ارتش اسراییل از آدمک در مرز با لبنان +فیلم

او تصریح کرد که اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر کار گذاشتن آدمک به عنوان اهداف صوری در مرز لبنان، بیانگر ترس و وحشت این رژیم است.   

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    1 0
    فلسطینیان باید بدونند که مسیر پیروزی از مکتب امام حسین حاصل میشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس