حسین مرعشی

سخنگوی حزب‌ کارگزاران تصریح کرد اگر ولایت‌فقیه نبود، امنیت کشور در منطقه پرآشوب حفظ نمی‌شد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

حسین مرعشی در گفت‌وگو با روزنامه همشهری، با بیان این که نظراتش تفاوت‌هایی با اصلاح‌طلبان دارد، افزود: در جمهوری اسلامی در کلان نظام و در رهبری نظام سیستمی به نام ولایت‌فقیه مستقر است. پیش از هر چیزی دوستان اصلاح طلب امروزی ما در دوران امام این سیستم را مستقر کردند و دوستان اصولگرایمان نیز در این ۳۰ سال اخیر بعد از رهبری حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای این سیستم را تقویت کردند.

بیشتر بخوانید:

فتنه‌گری مرعشی با وعده "پایان تحریم‌ها"

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای استقرار ولایت‌فقیه در کشور امنیت ایران است، یعنی واقعا اگر قدرتی به نام ولایت‌فقیه و هدایت‌های ولایت فقیه نبود ما نمی‌توانسیم در منطقه‌ای که بسیار متشنج است، به حفظ تمامیت ارزی و امنیت ایران امیدوار و مطمئن باشیم. یک دستاورد دیگر، در حوزه سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی ایران حفظ استقلال ایران است؛ یعنی از نقطه‌ای که روزگاری سران پیروز جنگ جهانی دوم می‌آمدند در کنفرانس ایران می‌نشستند، پادشاه ایران را تبعید می‌کردند و باید سیاستمداری مثل فروغی پیدا می‌شد تا رایزنی کند و محمدرضا را به جای پدر بنشاند - آن هم با خفت بی‌سابقه‌ای که کف ماشین پنهانش می‌کردند تا به دور از چشم مأموران انگلیسی برای سوگند به مجلس برود- به نقطه‌ای رسیده‌ایم که رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید ایران می‌خواهد در انتخابات آمریکا دخالت کند! این استقلال ایران مرهون یک قدرت مرکزی به نام ولایت‌فقیه است.

مرعشی همچنین گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که ما باید به‌دنبالش باشیم این است که آیا می‌توانیم مسائلمان را با بالاترین سطح رهبری نظام هماهنگ کنیم؟ اگر هماهنگ کنیم می‌توانیم موفق باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    10 0
    پس برای همین جریان اصلاحات از صبح تا شب مشغول زدن جایگاه ولایت فقیه هست؟ چه جمله ی تلخی! یعنی اصلاح طلبا دنبال مستعمره کردن ایران و از بردن امنیتش هست. دم نتانیاهو گرم که ما رو اگاه کرد که اینها پیاده نظام اسراییل هستن نه سربازان ایران.
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
      3 0
      اصلاحات تنها راه رسیدن به آمریکاست _ اصلاحات تنها راه دوستی با آمریکاست لجن زاری به نام اصلاحات
  • NZ ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    6 0
    هم خودت میدونی و هم ما میدونیم که چه کردید شماها با رهبری....
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    4 0
    ای امان از این مجیزگویان
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    4 0
    اینو که ما میدونستیم . شما خیلی دیر فهمیدی .
  • منتقد IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    حرف مفت میزنی
  • حسين DE ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    آخه دلال فرصت طلب نون را به قيمت روز خوردن،تو اعتقادى به ولايت فقيه ندارى،براى خودت اعتبار نخر بى هويت.
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    آدم از این ناراحت می شه که شما خودتونم اینو می دونید اما در شرایط بحرانی هیچ وقت نه تنها پشت ولی فقیه در نیومدید که بابت منافع سطحی زودگذر از پشت خنجر زدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس