کد خبر 1109118
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
ترامپ نمایه

رئیس جمهوری آمریکا، بار دیگر معترضان در شهر پورتلند را اراذل و اوباش نامید.

به گزارش مشرق، "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، روز جمعه در مصاحبه تلفنی اختصاصی با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز با اراذل و اوباش خواندن معترضان علیه نژادپرستی در کشورش مدعی شد: در پورتلند ماه هاست که کنترل شهر از دست رفته است و از مردم حفاظت نمی‌شود، چون پلیس نمی‌خواهد این کار را بکند، علت این است که پلیس اجازه ندارد کارش را انجام دهد.

ترامپ مدعی شد، پلیس‌های مستقر در پورتلند اجازه ندارند کارشان را انجام دهند، چون در این صورت مستمری و بازنشستگی خود را از دست خواهند داد یا اینکه شغل خود را از دست خواهند داد؛ بسیاری از آن‌ها دارند ادارات پلیس را ترک می‌کنند، چون اتفاقی که افتاد شرم آور است.  

دونالد ترامپ پیشتر نیز معترضان به کشته شدن جورج فلوید سیاه‌پوست در بازداشت افسر سفیدپوست را اراذل و اوباش نامیده بود.

در حالی که ماه ها از ماجرای قتل فلوید در شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا می‌گذرد و از طرفی دیگر فرصت کمی تا برگزاری پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زمان باقی است؛ ادامه این اعتراض‌ها گواه بر این است که معترضان تصمیم دارند تا آنرا بطور جدی تا زمان برگزاری این انتخابات ادامه دهند.

از دید کارشناسان و ناظران داخلی آمریکا، ادامه اعتراض‌های سراسری در کنار همه گیری ویروس کرونا در این کشور، دو بحران بزرگ دولت دونالد ترامپ به شمار می‌روند که با وجود زمان اندک باقی مانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، در تمدید حضور وی در کاخ سفید تأثیری منفی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    0 1
    اگر کدخدایی که اصلاح طلبها می خواستند نوکر و خاک پایش شوند این ترامپ بیشعور باشد ، وای بر حال نوکران داخلی با عنوان اصلاح طلب که آبرو برای مردم و کشور باقی نگذاشتند. لعنت بر نفوذی های دشمن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس