کد خبر 1108162
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
یمن نمایه - کراپ‌شده

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در نشست خبری از دستاوردهای نظامی این نیروها طی عملیاتی علیه ائتلاف سعودی و عناصر تروریستی تحت امر این ائتلاف در استان البیضاء خبر داد.

به گزارش مشرق، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از آزادسازی بیش از هزار کیلومتر مربع از استان «البیضاء» خبر داد و گفت که بیش از ۲۵۰ نفر از تروریست‌های القاعده و داعش کشته یا زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تداوم درگیری بین نیروهای ارتش یمن و نیروهای هادی

سریع شامگاه سه‌شنبه در نشستی خبری در باره جزئیات عملیات نظامی نیروهای ارتش یمن علیه ائتلاف سعودی و اماراتی و «تروریست‌های اجیر شده» این ائتلاف گفت که نیروهای یمنی موفق شده‌اند دراین عملیات به حضور متجاوزان و دشمنان در شهرستان «ولد ربیع» و اطراف آن پایان داده‌اند.

او با بیان اینکه نتیجه این عملیات آزادسازی منطقه‌ای به وسعت ۱۰۰۰ کلیومتر مربع بوده، اظهار داشت که در عملیات موفق ارتش یمن، ۲۵۰ نفر از عناصر تکفیری که عمده آن‌ها از عناصر القاعده و داعش بودند، در این عملیات کشته، زخمی و با اسیر شده‌اند.

سرتیپ سریع گفت که ائتلاف سعودی برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، ده‌ها حمله هوایی به نفع عناصر «مزدور داعشی و القاعده» انجام داد و تجهیزات و تسلیحات در اختیار آن‌ها گذاشته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت به رغم این اقدامات، نیروهای یمنی موفق شدن در این عملیات پیروز شده و دستاوردهای خوبی کسب کنند که به‌زودی جزئیات دقیق این «عملیات منحصر به‌فرد» رسانه‌ای خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    عربستان الان اینو میگه: کی من .کجا . داعش؟ القاعده!!! من دارم همه جا اعلام کردم داعش دشمن است . بابا . اسیرتون داره مثل بلبل حرف میزنه که از کجا و چگونه ما را آوردند اینجا و امکانات در اختیارمان قرار میدهند و گفتند بروید مقابل دوستان ایران مجوس بجنگید و .... نخیر این ها دروغ میگن . این کار خود ایران هست . همانطور که در سوریه و عراق بوده . ...آقا همشهری های خودتون و رفقای سابق و حتی مفتی های شما اعلام داشتند که داعش و القاعده کار ما بوده . فیلم مفتی شما زمان برو بروی داعش مقابل دوربین با حرارت از داعش حمایت میکرد و در وصفشان چه چیزهائی که نمیگفت . و چند سال بعد از شکست و فرار داعشیان همین ایشان در برنامه دیگری شروع کرده بود بدگوئی کردن و این ها فلان و بیسارند . که بیننده ای آمد روی خط که ای شیخ چرا دروغ . شیخ بگفتا کجا . نعوذ بالله . بیننده بگم . بگو . عین صدای او که حمایت کرده بود را براش گذاشت . که شیخ مخجول با اشاره دست به مجری فرمود قطع کن که آبرو برایمان نگذاشت . هر کار توانستید کردید . بیشتر و بهترین سلاح را خریدید و علیه مردم یمن بکار بردید بلکه موجب آبروداری شود . اما زورتان بخواست خدا نخواهد رسید . روزگار زوال شما و دنباله هاتان فرا رسیده . ... ماشاالله به راست قامتان ارتش و انصارالله یمن مظلوم اما پیروز . مقاومتان پشت دشمن مفلوک را بخاک مالید. و آنها را تا مرز جنون برده . چون هر چه داشتند و میتوانستند بکار بردند . اما این گرد و خاک بر آمده از جنایات را زدوید بی آنکه اثری از سستی در شما ببار آرد . راه خود را با عزمی بیشتر ادامه داده اید . همانا مجاهدان راه خدا . برادران یمنی ام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس