یحیی سریع نمایه

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار گرفتن بزرگترین مخفیگاه عناصر تکفیری وابسته به کشورهای متجاوز عربستان و امارات در عملیات اخیر در استان البیضاء خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح گفت عملیات اخیر نیروهایمان در استان البیضاء موفقیت آمیز بود.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی خاطر نشان کرد ما در عملیات اخیر در البیضاء، بزرگترین مخفیگاه عناصر تکفیری داعش و القاعده وابسته به کشورهای متجاوز در سطح جزیره عربی را هدف قرار دادیم.

وی افزود نیروهای مسلح عملیات نظامی منحصر به فردی را در مناطق «قیفه» و مناطق مجاور استان البیضاء انجام دادند.

سریع ادامه داد از زمان لحظات نخست جنگ علیه یمن، این ابزارهای تکفیری به کار گرفته شده و ماموریتهای متعددی طی سالهای اخیر به آنها واگذار شد.

این سخنگو اظهار داشت منطقه عملیاتی شامل بخشهای شمال غربی استان البیضاء و به طور مشخص مناطق ولد ربیع و القرشیه بوده است.

وی خاطر نشان کرد کشورهای جنگ افروز از این عناصر تکفیری در استان البیضاء با پول و پشتیبانی هوایی، پزشکی و تسهیلات مربوط به تردد به این مناطق حمایت کردند.

سریع تصریح کرد ما اسناد و مدارکی در دست داریم مبنی بر اینکه عناصر موسوم به القاعده و داعش در جنگ مشارکت دارند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار داشت این عملیات طی یک هفته و با سرکوب مزدورانی همراه شد که کشورهای جنگ افروز بر آنها در اجرای طرحهای جنایتکارانه خود حساب باز کرده بودند.

وی افزود ما اسناد و مدارکی را به دست آورده ایم که هماهنگی میان تکفیری ها و عناصر دیگر در یک کشور عربی و خارجی را اثبات می کند که از حمایت گسترده کشورهای جنگ افروز بهره مند است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    5 0
    تا آل وحوش کفن نشوند. اسلام و مسلمانان. آسوده نخواهندشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس