کد خبر 1108141
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
رئیس موساد

خبرگزاری رویترز اعلام کرد که رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی که به امارات سفر کرده است امروز با مشاور امنیت ملی این کشور دیدار کرد.

به گزارش مشرق، شیخ «طحنون بن زاید» مشاور امنیت ملی امارات با «یوسی کوهن» رئیس موساد که به امارات سفر کرده است، دیدار کرد.

بیشتر بخوانید:

رئیس موساد وارد ابوظبی شد

مقام اماراتی: مقامات اسرائیلی را از هر اقدام خرابکارانه آگاه خواهم کرد

به گفته شبکه صهیونیستی «کان»، رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) روز دوشنبه وارد ابوظبی شده است.

این سفر پس از آن صورت گرفته است که ابوظبی و تل‌آویو عصر روز پنجشنبه با نظارت آمریکا اعلام کردند که روابط خود را به طور کامل عادی‌سازی کرده‌اند.

یوسی کوهن جزو افرادی است که در شکل‌گیری روابط تل‌آویو با ابوظبی و علنی کردن آن نقش بسزایی داشته است. طبق گزارش برخی رسانه‌ها، او بارها برای اتمام توافق میان امارات و رژیم صهیونیستی به ابوظبی سفر کرده است و این با توجه به این است که او روابط قوی و مستحکمی با شاهزادگان و مقامات امارات دارد. «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز روز جمعه از یوسی کوهن به خاطر کمک به توسعه روابط این رژیم با شیخ نشین‌ها بسیار تشکر کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    آقا خیلی بده این طرف همینطوری داره عمودی میاد امارات و میره ها، پروژهٔ افقی سازیشو کلید بزنین لطفأ، مرسی!!!
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    احتمالا زیاد وعده های خوبی داده مثل سکونت در مریخ و درمان کرونا و علوم پیشرفته و تسخیر منطقه. بهتره ملل بزرگ به جای وعده بهشت به مردم در جهان اخرت فعلا چند تا تولید و صادرات و خودکفایی و اخترا ع کنند و مرد عمل باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس