کد خبر 1107671
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
دعوت رئیس رژیم صهیونیستی از ولی‌عهد ابوظبی برای سفر به قدس اشغالی

رئیس رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای به ولی‌عهد ابوظبی، از وی دعوت کرد تا به قدس اشغالی سفر کرده و با مقامات اسرائیلی دیدار کند.

به گزارش مشرق، با گسترده شدن هرچه بیشتر ابعاد توافق عادی‌سازی روابط امارات عربی متحده با رژیم صهیونیستی، «رووین ریولین» رئیس این رژیم به «محمد بن‌زاید» ولی‌عهد ابوظبی نامه نوشت.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، ریولین در این نامه که به زبان عربی نوشته شده، خطاب به بن‌زاید گفت: «امیدواریم که این توافق به ایجاد و تقویت اعتماد بین اسرائیل و مردم منطقه کمک کرده، رفاه اقتصادی و ثبات برای خاورمیانه‌ای‌ها به ارمغان بیاورد».

بیشتر بخوانید:

اسرائیل در جست‌وجوی سفارتخانه در ابوظبی

وی همچنین از ولی‌عهد ابوظبی دعوت کرد تا به قدس اشغالی سفر کند.

رئیس رژیم صهیونیستی در ادامه این نامه نوشت: «شک ندارم که نسل‌های آینده از مسیری که شما و دیگر سران شجاع و خردمند به سمت صلح، اعتماد، همکاری، آینده امیدوارکننده و گفت‌وگو بین مردمان و ادیان در پیش گرفته‌اید، قدردانی می‌کنند».

روز پنجشنبه بود که واشنگتن، ابوظبی و تل‌آویو طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، «محمد بن‌زاید» ولی‌عهد ابوظبی و «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به توافق رسیدند که از این به بعد همکاری و روابط مشترک داشته باشند.

در سال‌های اخیر گزارش‌های متعددی از تماس‌های پشت پرده برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی منتشر شده بود و گفته می‌شد که این کشورها روابط امنیتی نزدیکی با تل‌آویو برقرار کرده‌اند.

امروز همچنین «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خبر داد که به دنبال راه‌اندازی پرواز مستقیم از فلسطین اشغالی به امارات عربی متحده، از طریق حریم هوایی عربستان سعودی هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    1 0
    آقا ببینین کی میره شاید خدا خواست یه موشک سرگردان بی نام و نشون خورد به هواپیماش کی میدونه ;-)
  • شاه محمود IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    امارات متحده عربی اصلا یک کشور عربی نیست . این کشور وکشورهای مانند آن بخشی ازخاک انگلستان هستند که بعدازشکست عثمانی ها به تصرف استعمار انگلیس درآمدند . الآن درتمام بخشهای حکومتی این انگلیسی ها هستند که حاکم مطلق هستند، مسلمانان عرب دراین کشور هیچ کاره ای نیستند فقط روی تصمیم های استعمار صحه می گذارند وتایید می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس