کد خبر 1107095
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
کارخانه

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کلا 5 دقیقه هم طول نکشید.

به گزاش مشرق، مصطفی کارخانه درمورد برگزاری مراسم سید بندی رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: چند بحث مطرح شد و یکی از آنها موضوع پخش زنده مسابقات و تبلیغات دور زمین بود که فدراسیون می‌خواست 60درصد از تبلیغات را بگیرد که ما درخواست کردیم این درصد کاهش پیدا کند. وقتی قرار است باشگاه‌ها هزینه پخش زنده را بدهند بهتر است هزینه‌های تقسیم شود.

بیشتر بخوانید:

شاهکار فدراسیون والیبال برای لیگ برتر

وی ادامه داد: موضوع دیگر هم پرداخت 150 میلیون تومان ورودیه مسابقات بود. از فدراسیون خواستیم که باشگاه‌ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. دغدغه‌های مالی بازیکنان تیم ملی را باشگاه‌ها برطرف می‌کنند و بنابراین فدراسیون باید بیشتر به باشگاه‌ها توجه کند. درخواست کردیم که ویدئوچک فعال شود و تنبیه‌های مخصوصی برای هواداران خاطی درنظر گرفته شود.

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: هر سال در مراسم قرعه‌کشی صحبت‌های خوبی مطرح می‌شود، اما امسال کل مراسم 5 دقیقه هم طول نکشید و همه چیز از قبل برنامه‌ریزی شده بود. یعنی اگر من هم صحبتی نمی‌کردم و کمتر از 2 دقیقه برنامه تمام می‌شد. من تاکنون ندیده بودم همه چیز از قبل برنامه‌ریزی شود. امسال تعجب کردم که فقط من صحبت کردم و متاسفانه برخی‌ها من را مقابل فدراسیون قرار دادند؛ در حالی که تمام حرف‌هایم از سر دلسوزی بود.

کارخانه با بیان اینکه داورزنی از دوستان من است، عنوان کرد: قصد توهین، بی‌احترامی و تخریب را نداشتم و نمی‌دانم چرا صحبت‌های به گونه دیگری منعکس شد. انتظار دارم باشگاه‌ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. یکی از ایرادهایی که ما گرفتیم ضعف در سالن حجاب بود و این حرف‌ها را جهت بالا رفتن کیفیت رقابت‌ها مطرح کردم. اگر داورزنی در جلسه حضور داشت قطعاً این اتفاقات رخ نمی‌داد و توقع داشتیم او به عنوان رئیس فدراسیون در جریان مسابقات باشد.

وی تاکید کرد: من در جلسه قرعه‌کشی گفتم که فدراسیون سمبل‌کاری می‌کند و به آقایان برخورد. از فدراسیون می‌خواهم که مماشات نکند و با تیم‌های خاطی برخورد قاطعی داشته باشند. سیاست من زیرسوال بردن عملکرد فدراسیون نبود. اگر قرار باشد به کسی بر بخورد من دیگر در جلسات صحبت نمی‌کنم. ما بایدحرف‌ها را بزنیم و این جسارت را داشته باشیم تا برای پیشرفت والیبال، انتقاد کنیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا، گفت: برخی‌ها برای از دست ندادن پست‌های خود لب به سخن باز نکردند. برخی از حضار در جلسه از سمتی نداشتند قطعاً نقدهای تندی انجام می‌دادند. اگر قرار است فدراسیون خودش مسابقات را برگزار کند، اصلاً نیازی نبود جلسه‌ای برگزار شود. متاسفانه من آدم بدِ شدم و تصمیم گرفتم لال شوم!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس