کد خبر 1106888
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
امارات اسراییل

سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد ضمن استقبال از برقراری رسمی روابط تل آویو با امارات، از تلاش مشترک با مسئولان اماراتی برای مواجهه با ایران سخن گفت.

به گزارش مشرق، «دنی دانون» سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در توییتی برقراری روابط بین تل آویو با امارات را به هدف  مواجهه با ایران خواند.

بیشتر بخوانید:

سلام ویژه تلویزیون صهیونیستی به امارات +فیلم

«دانی دانون» سفیر سایق  رژیم اسرائیل در توییتی نوشت، من از روابط تاریخی بین اسرائیل و امارات استقبال میکنم. در سالهای اخیر به عوان سفیر اسرائیل در سازمان ملل در پشت پرده  با نمایندگان اماراتی  دیدار داشتم حتی برای سفری رسمی به آنجا رفتم. ما با همدیگر بر روی منافع مشترک و به طور عمده تهدید از جانب ایران همکاری میکنیم. وی در توییت خود این اقدام را نتیجه تصمیم مستقل دولت رژیم صهیونیستی برشمرد.

شامگاه روز گذشته، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد  تل‌آویو و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

با آنکه مقام‌های امارات برای توجیه توافق خود جهت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفته‌اند که توانسته‌اند طرح اشغالگرانه این رژیم را متوقف کنند؛ اما «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از اعلام این توافق، تأکید کرد که این طرح تنها به تأخیر افتاده و لغو نشده استجزئیات بیشتر.

این اقدام امارات با واکنش منفی بسیاری در جهان عرب مواجه شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بختیاری IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    4 6
    اتحاد گاو شیرده و بز حرامی مقابل ایران (شیر دل خاورمیانه)
  • محمدرضا کیانفر IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    2 1
    سیدقاسم ذاکری کارشناس سیاسی نوشت: امارات خود را به ارزان‌ترین قیمت فروخت. آقای ذاکری، امارات به تلاش 42ساله جمهوری اسلامی که با ترساندن اعراب زمینه رفع دشمنی و ایجاد دوستی آنان با اسرائیل را فراهم کرد جامه عمل پوشاند. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    2 0
    من موندم این توافق برای امارات چه سودی داره؟؟ بجز اینکه آمریکا گفته اگر اینکارو نکنی دهنت سرویسه کسی دلیل دیگه ای میتونه بیاره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس