سپاه پاسداران: توافق امارات و رژیم صهیونیستی حماقتی تاریخی و محکوم به شکست است

سپاه پاسداران در محکومیت توافق امارات و رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای تصریح کرد، این حماقت تاریخی محکوم به شکست بوده و روند نابودی اسرائیل را سرعت می‌بخشد.

به گزارش مشرق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید توافق عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی ، این اقدام را خطایی راهبردی ، حماقتی تاریخی و خنجری زهر آگین در پیکر امت اسلامی توصیف و تاکید کرد:  این اقدام نه تنها منافع رژیم صهیونیستی را تامین نخواهد کرد بلکه با باطل سازی رویایی خاورمیانه جدید ، آینده ای خطرناک را در انتظار امریکا و حامیان توافقنامه قرار خواهد داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: توافق ننگین عادی‌سازی روابط بین امارات متحده عربی و دولت جعلی صهیونیستی که با طراحی و راهبری رژیم تروریستی و ضد بشری آمریکا علنی شده است از بزرگترین خیانت های تاریخی ضد آرمان قدس به شمار می‌رود که خنجری زهرآگین بر پیکر امت اسلامی بویژه مقاومت و حقانیت ملت مظلوم مسلمان فلسطین وارد کرده است.

بیشتر بخوانید

واکنش چین به توافق رژیم صهیونیستی و امارات

واکنش‌ها به سازش اعراب با رژیم صهیونسیتی +عکس

این بیانیه می‌افزاید: این اقدام خائنانه که اهداف چندگانه ای از جمله مشروعیت بخشی به رژیم جعلی صهیونیستی، تضعیف جبهه مقاومت فلسطینی، فراموشی مسئله قدس و فلسطین و بسترسازی برای اجرای پروژه معامله قرن و خاورمیانه جدید و ایجاد شرایط برای همه گیر سازی رابطه جهان عرب با اشغالگران صهیونیست را  دنبال می کند ، حرکتی شیطانی و محکوم به شکست بوده و نه تنها دستاوردی برای مثلث آمریکا ، رژیم صهیونیستی و آل سعود  نخواهد داشت بلکه در معادله ای معکوس شتاب گرفتن روند نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و استیفای حقوق مسلم فلسطینی‌ها را رقم خواهد زد.

بیانیه سپاه این حماقت راهبردی و خطای محاسباتی را مقدمه تبدیل امارات به سرزمین تحت استعمار اسرائیل قلمداد و تصریح کرده است: خیانت آشکار امارات به آرمان مشترک امت اسلامی، حاکمان این کشور را منفور و آماج نفرت و خشم مقدس جهان اسلام و جبهه حامی ملت مظلوم فلسطین  قرار داده که آنها را به سرنوشت دیگر خائنین به خونهای پاک شهدای فلسطین دچار خواهد ساخت.

این بیانیه با توصیه به حاکمان امارات برای تجدید نظر در این اقدام پر نکبت و احترام به عزم و اراده ملت مسلمان این کشور عربی در حمایت از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین تصریح کرده است: حاکمان امارات دیر یا زود باید در انتظار واکنش قاطع و عبرت آموز مردم این کشور در قبال تحقیر تاریخی ناشی از حماقت سران خود در رونمایی از توافقنامه  عادی‌سازی رابطه با اسرائیل غاصب باشند؛ چرا که آنان نیز همراه با سایر ملل مسلمان و آزاده عالم اجازه نخواهند داد فریاد مظلومیت و عدالت‌خواهی فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف در هیاهوی عملیات روانی و تصویرسازی های فریبنده رسانه‌های امپریالیستی و صهیونیستی دفن گردد.

این بیانیه در پایان با محکومیت شدید این توافق شیطانی و تاکید بر اینکه تجربه تاریخی نشان داده است کسانی که در پی سازش و عادی‌سازی رابطه با دولت نامشروع و غاصب صهیونیستی بوده‌اند در زمره منفورترین جنایتکاران و خیانت پیشه گان تاریخ قرار گرفته‌اند، آورده است: امریکا و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای توافقنامه ننگین ابوظبی - تل آویو بدانند این اقدام پلید منافع رژیم صهیونیستی را تامین نخواهد کرد و بر خلاف تصور با باطل سازی رویای خاورمیانه جدید، از آینده ای خطرناک برای آنها به ویژه ساکنین کاخ شیشه‌ای امارات خبر می دهد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    10 16
    این مملکت وزارت امور خارجه نداره که دیگران بیانیه میدن؟!؟!؟!؟!؟!؟
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      11 16
      اولا سپاه دیگران نیست. سپاه یکی از ارکان اصلی کشور است. درثانی از غیرت وجوانمردی سپاه است که بیانیه داده است.!!!
    • یک نفر IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      4 12
      داداش من خودم ارتشی هستم اما به سپاه و غیرت برادران رزمنده افتخار میکنم
    • کارشناس IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      5 1
      اگر جنگ بشه اول سپاه رو میفرستیم جلو
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      1 4
      اگر خدای نکرده جنگ بشه همه باهم رودرروی دشمن می ایستیم کنار برادران عزیزتر ازجان سپاه. 14:5
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      1 4
      14:5سپاه همیشه توتمام عرصه ها پیشتاز هست ولی اگر جنگ بشه که نمی‌شه همه باهم در مقابل دشمنان می ایستیم.!
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    18 13
    به هر حال امارات یک کشور مستقله و این امور به خودش مربوطه
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    11 11
    سلام خدا بر سپاه پاسداران. اگر سپاه نبود کشور نبود. خداقوت. خسته نباشید.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    8 12
    احسنتم. عالی بود ممنون. فدای سپاه.
  • علی NL ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    6 0
    سپاه یه بیانیه هم بدهد گرانی های افسار گسیخته رو محکوم بکند اینکه دولت به ظاهر اسلامی خون مردم رو به جوش اورده و ستون فقرات اقتصاد کشور و مردم رو شکسته و هیچ کس و هیچ نهادی رگ غیرتش باد نمیکند مرا از حمایتهایی که از این نظام کردم شرمسار میکنه نظامی که جووناش با همه استعداداشون دارن استثمار میشن و یه عده اقازاده کل منابع کشورشو غارت میکنن هیچ دفاعی نداره اینجا دولت بزرگترین کلاهبردار هستش و دست همه دزدا رو از پشت بسته
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      4 0
      درود برتو ‌وپدر مادرت حرف دل ما روزدی
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 14
    سپاه در حمله با امارات و تصرف ان درنگ نکند چون انها به ما حمله خواهند کرد به زودی
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      3 0
      چرا؟؟؟!!!
    • SE ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      3 0
      آخه آدم نادان و.... سپاه بره امارات را اشغال بکنه و آمریکا هم لابد باید بشینه و نگاه بکنه و برای سپاه دست بزنه و هورا بکشه!صدام هم دقیقاً مثل توی نادان فکر میکرد وقتیکه کویت را چندین سال پیش اشغال کرده بود و دیدیم که آمریکا چه درسی به او داد و چطوری او را با تیپا از کویت بیرون انداخت و زیر ساختهای عراق چه آسیبهای وحشتناکی بابت این مسئله دیدند،پس بنابراین هرچه زودتر به سپاه اصرار بکن که درنگ نکنه و امارات رو اشغال بکنه!!تا نتیجه ای بدتر از اشغال کویت برای ایران و زیرساختهاش بوجود بیاد، میگویند دوست نادان بدتر از دشمن دانا عمل میکنه واقعاً که درسته.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 6
    كشور دولت دارد و نیروهای مسلح هم دارد اما این قصه در حیطه امور نیروهای مسلح است نه دولتی ها
  • SE ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    13 2
    بزودی کشورهای خاورمیانه یکی بعد از دیگری بعد از امارات،مصر و اردن با اسرائیل وارد روابط حسنه و صلح آمیزمیشوند، سوال اساسی اینه که در اینصورت جمهوری اسلامی چه خاکی باید بر سرش بکنه وقتی خاورمیانه در صلح و همزیستی مسالمت آمیز بسر ببره،ضرب المثل علی ماند و حوضش بخوبی اینجا صدق میکنه!
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      1 5
      اولا که ازکجا میدونی کشورهای دیگر به این ننگ خواهند پیوست. درثانی خاک بر سر دشمنان اسلام ونظام جمهوری اسلامی. بعد هم این بدترین ننگ صلح با رژيم غاصب صهیونیستی وبه هیچ وجه زندگی مسالمت آمیز نیست.نهایتا هم مرگ بر آمریکا و اسرائیل وهمه دشمنان اسلام ونظام جمهوری اسلامی ایران.!!!
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      1 6
      13:39 اولأ شتر در خواب بیند پنبه دانه، دومأ هر وقت قرار شد خاکی بر سر کسی بریزن دم دست باش خبرت کنیم چون سرت که مغز توش نیست فقط به همین درد میخوره!!!
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      1 7
      خاک برسر دشمنان اسلام و امارات بخاطر صلح با دشمن غاصب صهیونیستی.!!!
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      7 0
      خاک برسر خودت.!
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      0 1
      ضرب المثل را اشتباهی گفتی این درست نیست که خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو.!
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      1 6
      خاک بر سر امارات خائن.
  • DE ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 4
    بالاخره مشخص نشد این بن ضایع آل دستمال چکاره است نوکره یا وطنفروش یا جاسوس یا هر سه
  • JP ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    4 0
    هر جا حرف از صلح به میون میاد جنگ طلبان ناراحت میشن
  • کارشناس IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    4 0
    بزودی مثل عقرب که در هنگام خطر خود را نیش میزند شما هم خودزنی خواهید کرد.
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      1 1
      بزودی آن عقرب به سراغت می آید.و در قبرنگاه کن عقرب رو نمی بینی.؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس