کد خبر 1106424
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
بن سلمان

یک منبع نزدیک به دیوان پادشاهی سعودی اعلام کرد: ریاض حاضر است تا پاسخ خود را به شکایت سعد الجبری بدهد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، یک منبع نزدیک به دیوان پادشاهی سعودی اعلام کرد: ریاض حاضر است تا پاسخ خود را به شکایت سعد الجبری بدهد. ادعای الجبری، واهی و بدون هیچ ادله‌ای است.

این منبع بیان کرد: الجبری در جریان فعالیتش در وزارت کشور، میلیاردها دلار فساد داشته است. وی دخیل در پرونده های فساد است.

سعد الجبری زمانی دست راست محمد بن نایف، ولیعهد سابق عربستان در وزارت کشور بود. او درجه وزیری داشت، از همه اسرار وزارتخانه‌ خبر داشت؛ از جمله اینکه ملک سلمان و پسرش به بودجه مبارزه با تروریسم این وزارتخانه تا سطح کسب ده‌ها میلیون ریال سعودی در ماه دست برده‌اند. شکایتی که او در آمریکا از مقامهای عربستان ثبت کرده می‌تواند برای محمد بن سلمان از پرونده قتل جمال خاشقجی در سال ۲۰۱۸ در استانبول هم خطرناکتر تمام شود. دولتمردان عربستان تلاش داشتند دوباره او را به خودشان جذب کنند اما او دست رد به آنها زده است. آنها میخواستند او را به حوزه‌هایی بکشانند که در نهایت بتوانند او را دستگیر کنند. حتی مامورانی را به آمریکا برای شناسایی محل حضور او فرستادند، تیم تروری را برای شخص او فرستادند اما این تلاش شکست خورد. سپس به سراغ خانواده او رفتند. سفر را برای فرزندانش ممنوع و سپس آنها را دستگیر کردند اما او همچنان بر موضعش ایستاد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس