کد خبر 1105766
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
قطر به ارتباط تلفنی با طرف صهیونیستی اذعان کرد

برخی منابع خبری از تماس تلفنی رئیس‌ موساد با مقامات قطری خبر داده بودند که رئیس کمیته قطر ویژه بازسازی غزه این تماس را تأیید کرد.

به گزارش مشرق، برخی منابع خبری، شامگاه روز سه‌شنبه، از تماس تلفنی «یوسی کوهن» رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با مقامات بلندپایه قطری خبر دادند.

 پایگاه خبری شبکه صهیونیستی «i۲۴» با انتشار  این خبر به نقل از شبکه صهیونیستی «کان» مدعی شد که رئیس موساد به اطلاع طرف قطری رسانده که تمایل دارد کمک‌های مالی قطر به غزه ادامه داشته باشد.

در این گزارش ادعا شده است طرف صهیونیستی قصد داشته که مطمئن شود آیا قطر در ماه‌های آتی به انتقال پول به غزه ادامه خواهد داد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

این تماس‌ها در حالی صورت گرفته است که به‌تازگی، بالن‌های آتش‌زا آزاد شده از غزه دست کم باعث بروز ۱۴ آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیستی در اطراف نوار غزه شده است.

پس از انتشار خبر تماس تلفنی رئیس موساد با مقامات قطری، شبکه قطری «الجزیره» خبری منتشر کرد که در آن «محمد العمادی» رئیس کمیته قطر ویژه بازسازی غزه ضمن تأیید خبر یادشده، گفت: «ارتباطات با اشغالگران اسرائیلی نه‌تنها مسئله جدیدی نیست بلکه این ارتباطات رویه‌ای مداوم است برای تسهیل ورود کمک‌ها به نوار غزه».

العمادی در ادامه گفت که ارسال کمک‌ها به نوار غزه مرتبا با چالش‌ها و موانعی مواجه بوده و کمک‌های قطر به غزه برای کاهش آثار ناشی از محاصره تحمیلی به فلسطینیان صورت می‌گیرد.

وی در پایان اظهار داشت که قطر به حمایت از پایداری ملت فلسطین برای خروج از بحران و رفع محاصره ادامه خواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس