کد خبر 1104752
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
اکبرپور: مدافعان استقلال فضا به سپاهان ندهند

پیشکسوت استقلال گفت: مدافعان نباید اجازه فضاسازی را به حریف بدهند، چرا که اگر آنها اصل پوشش را رعایت نکنند این فضا برای سانتر کردن در اختیار سپاهان قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، «سیاوش اکبرپور» اظهار داشت: «شیخ دیاباته» مهاجم فوق‌العاده تاثیرگذاری در خط حمله استقلال است و نبود این بازیکن در دیدار امروز با سپاهان می‌تواند تاثیر بسزایی در عملکرد این تیم داشته باشد و امیدوارم تلاش‌ کادر پزشکی استقلال نتیجه داده و او به این دیدار حساس برسد.

وی افزود: «مهدی قایدی» نیز مهاجم جوانی است که به نظر می‌رسد در هفته‌های اخیر دچار افت روحی شده است اما او می‌تواند همچون گذشته برای استقلال گل‌زنی کند.

بیشتر بخوانید:

روزِ سرنوشت شماره ۱۰ استقلال

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با توجه به این که بازی گذشته خود را مقابل سپاهان با پیروزی پشت‌سر گذاشته از نظر روحی و روانی، شرایط بهتری دارد اما نباید فراموش کند حریف خطرناکی پیش‌رو دارد که برای جبران باخت گذشته تلاش مضاعفی خواهد داشت.

اکبرپور خاطرنشان کرد: هر ۲ تیم شناخت کاملی از یکدیگر دارند و به خوبی حریف را برای جام حذفی آنالیز کرده‌اند و می‌کوشند از نقطه ضعف رقیب استفاده لازم را ببرند.

وی تاکید کرد: «فرهاد مجیدی» مربی جوانی است و شخصا به او امیدوار هستم تا بتواند در این فصل یک جام برای استقلال کسب کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مدافعان استقلال نباید اجازه فضاسازی را به حریف بدهند، چرا که اگر آنها اصل پوشش را رعایت نکنند این فضا برای سانتر کردن در اختیار سپاهان قرار می‌گیرد و آنها در این کار حرفه‌ای و استاد هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 0
    چکارکنن تکون میخورن کارت میدن انگار دفاع کردن برای بازیکن استقلال خطا محسوب می‌شود
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 0
    تا داور هست غمي نيست
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 0
    سهميه فساد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس