کد خبر 1104759
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
کم خطرترین استقلال فصل به سپاهان رسید

استقلال در حالی باید در جام حذفی به مصاف سپاهان برود که بهترین مهاجمان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

به گزارش مشرق، مصدومیت ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی بدترین خبری بود که می‌شد مربی آبی‌ها در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان به هواداران این تیم بدهد. 

با اعلام این خبر، آبی‌ها در حالی باید به مصاف سپاهان بروند که آقای گل لیگ برتر و یکی از بهترین گلزنان این فصل فوتبال ایران را به همراه هافبک خلاق و سازنده‌ای که در مرکز زمین برای این تیم بازی می کند را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارند.

بیشتر بخوانید:

جنجال اپل‌واچ فرهاد مجیدی!

با غیبت دیاباته و مطهری و مصدومیت قبلی و بلند مدتی که مرتضی تبریزی دیگر مهاجم استقلال با آن مواجه است، مهدی قائدی تنها مهاجم این تیم در بازی مزبور خواهد بود.

گرچه قائدی هم در این فصل آمار فوق العاده‌ای دارد و با ۹ گل و ۶ پاس گل یکی از ارزشمندترین بازیکنان فصل است، اما او بعد از دوران کرونا هنوز پایش به گل باز نشده است. با این حال باید دید قائدی که ناچار است مقابل سپاهان به تنهایی بار خط حمله تیمش را به دوش بکشد می‌تواند انتظارات را برآورده نماید یا خیر.

با مصدومیت همزمان و غیبت این ۳ بازیکن موثر در حمله، باید گفت کم خطرترین استقلال فصل به سپاهان رسید و این بهترین شانس برای طلایی پوشان اصفهانی است تا با استفاده از این فرصت بتوانند از سد میزبان خود در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عبور کرده و به جمع ۴ تیم مرحله پایانی بپیوندند.

دیدار استقلال و سپاهان از ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا بنانی IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 2
    ‌شما‌از‌مخالفان‌تیم‌استقلال‌هستید‌که‌علیه‌تیم‌نظر‌می‌دهید‌یا‌حامی‌تیم‌سپاهان‌هستی‌استقلال‌ده‌نفره‌هم‌سپاهان‌را.شکست.داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس