عکس/ جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا

روحانی ضمن ابراز تأسف مجدد دولت و ملت ایران از فاجعه بیروت از همبستگی جهانی با مردم آسیب دیده لبنان اظهار خشنودی کرد و آن را نشانه وجدان بیدار و حس نوع دوستی و دیگردوستی در میان بشر معاصر دانست.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، عصر امروز (یکشنبه ۱۹ مرداد) ضمن ابراز تأسف و تأثر مجدد دولت و ملت ایران از فاجعه بیروت و همدردی با دولت و ملت لبنان، از همبستگی جهانی با مردم آسیب دیده لبنان اظهار خشنودی کرد و آن را نشانه وجدان بیدار و زنده بودن حس نوع دوستی و دیگردوستی در میان بشر معاصر دانست.

ببینید:

فیلم/ خط‌ونشان روحانی برای متخلفان پروتکل‌های بهداشتی

فیلم/ توصیه‌های روحانی برای مراسمات محرم

در این جلسه روندهای تازه و مخاطرات نوپدید عصر بعد از کرونا مورد بحث و بررسی اعضای دولت قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ شد.

همچنین در ادامه جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی پس از بررسی، به تصویب هیات وزیران رسید.

لایحه پروتکل اصلاحی موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین ایران و کرواسی به تصویب دولت رسید.

هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور، لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی را مصوب کرد تا پس از ارسال آن و بررسی در مجلس شورای اسلامی، به تصویب نهایی برسد.

بیشتر بخوانید:

روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

حداقل تا شش ماه دیگر با کرونا درگیر هستیم/ عزاداری ماه محرم را با تعداد نفرات کم برگزار می‌کنیم

لازم به ذکر است موافقتنامه مذکور در سال ۱۳۸۲ و با هدف به کارگیری منابع اقتصادی و امکانات بالقوه دو کشور در امرسرمایه‌گذاری و نیز ایجاد و حفظ شرایط مساعد برای سرمایه گذاری سرمایه‌گذاران و با تصدیق لزوم تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری های آنها به تصویب رسیده بود.

موافقتنامه بین ایران و قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی

لایحه موافقتنامه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان، از دیگر مصوبات جلسات امروز هیئت دولت بود.

این لایحه پس از تصویب در دولت، به مجلس شورای اسلامی ارسال و پس از بررسی، به تصویب نهایی می رسد.

هیات وزیران لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری غنا  به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بر درآمد، سرمایه و عواید سرمایه ای را مصوب کرد تا پس از ارسال و بررسی در مجلس شورای اسلامی، تصویب نهایی گردد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 4
    و لابد سکوت جهانی با مردم رنج دیده یمن نشانه وجدان بیدار تر بشریت! خیر. هر جا دیدید دارند اشک می ریزند یعنی توطئه ای در کار است. بشریت وجدان ندارد که نگران این چیزها باشد.
  • CA ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    1 0
    فرار مالیاتی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس