کد خبر 1103306
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
فرصت 2 ماهه برای ثبت کدملی و کدپستی مسکن بر اساس طرح مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب طرح مالیات از خانه های خالی در صحن علنی و ارسال آن به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی طغیانی با اشاره به تصویب طرح مالیات بر خانه های خالی در صحن علنی مجلس و ارسال طرح به شورای نگهبان، اظهار داشت: طی دو جلسه امروز و یکشنبه گذشته نمایندگان مجلس در صحن علنی با اندک تغییر نسبت به مصوبه کمیسیون این طرح را تصویب کردند.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: دولت و کمیسیون اقتصادی در رابطه با خانه های خالی هم نظر بودند و اصل داستان مصوب شد.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی سامانه املاک و اسکان را اصلاح خواهد کرد، خاطرنشان کرد: فرصت دو ماهه برای مردم به منظور ثبت کدپستی و کدملی سرپرست خانوار در نظر گرفته شده مکان هایی که ثبت نشده باشد به عنوان واحد خالی قلمداد می‌شود و اگر چهار ماه خالی باشد اخطاریه از ماه پنجم مبنی بر احتکار مسکن و اخذ مالیات ارسال خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    3 1
    حالا صاحبخانه ها دستشویی و توالت و سرویس آشپزخانه و لوستر...منازل را باز کرده به انبار میبرند و دوتا استمبولی گچ و خاک فرقون و بیل وکلنگ و یک مشت سیم برق و لوله میریزن داخل خانه خالی یعنی داریم تعمیر مکنیم هنوز مستاجر پذیر نیست.
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    5 1
    نماینده را تصور می کند منازل مردم خانه سازمانی ادارات یا درون پادگانها است - فاین تذهبون قوانین کمونیستی در موزه ها دارد خاک می خورد -

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس