وزیر دفاع

امیر حاتمی در جلسه کمیسیون صنایع مجلس از آمادگی وزارت دفاع برای گسترش همکاری با بخش دولتی و غیر نظامی خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تشریح و تبیین جایگاه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان گفت:  امروز مفتخریم که علیرغم تحریم های ظالمانه نظام استکبار در حوزه تقویت بنیه دفاعی کشور به پیشرفت های تحسین برانگیزی دست یافته ایم.

بیشتر بخوانید:

توضیحات جانشین دفاع زیستی سپاه درباره کرونا

میشل عون: ملزم به دفاع از خود و حاکمیت‌مان هستیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و فرمانده معظم کل قوا از تحریم شکنی در حوزه دفاع و نظامی به ویژه در تولید و ساخت جت پیشرفته آموزشی کوثر تصریح کرد:  همانگونه که بارها اعلام شده است وزارت دفاع توانسته است با راهبرد (ما می توانیم)  و توجه به ظرفیتهای بومی و داخلی و هدایت ها و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا نیازهای واقعی نیروهای مسلح را در تمامی حوزه های رزم زمینی، هوایی، دریایی، الکترونیک، پدافندی و موشکی و ... برآورده سازد و امروز نیروهای مسلح آماده تر از هر زمان دیگری با داشتن نیروی انسانی مجاهد جان بر کف شجاع و آموزش دیده از  حدود و ثغور ایران اسلامی و ارزشهای  انقلاب  محافظت می کند. 

امیر سرتیپ حاتمی در تشریح همکاری های فناورانه با سایر بخش‌های کشوری نیز گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از سرریز فناوری های دفاعی خود در کمک به خودروسازان داخلی، بخش حمل و نقل هوایی، دریای ، ریلی و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سایر بخش های کشور از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

امیر سرتیپ حاتمی خاطرنشان ساخت: وزارت دفاع علاوه بر مسئولیت خطیر و حساس خود در پشتیبانی و حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح همواره پشتیبان و حامی همه بخش های ملی بوده و خواهد بود و لذا متناسب با نیازها و درخواست های دولت و بخش عمومی و خصوصی خدمات هایی را ارائه داده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یکی دیگر از ویژگی‌های بارز و برجسته صنعت دفاعی را بهره مندی حداکثری از ظرفیت های فناورانه دانست و خاطرنشان ساخت: بهره گیری از علم و دانش کشور،  کمک به اشتغال زایی،  بهره‌مندی حداکثری از نخبگان و دانشمندان در جهت توسعه و پیشرفت های حوزه های دفاعی،  تشکیل شبکه یکپارچه علمی و فناورانه از جمله دلایل اقبال و دعوت از شرکت های دانش بنیان در طرح ها و برنامه های وزارت دفاع می باشد.

امیر سرتیپ حاتمی اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی را مرهون ایثارگری شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و مجاهدت های رزمندگان شجاع و مخلص و پیرو ولایت دانست و تصریح کرد: ارتقای توان موشکی کشور ، تهیه و ساخت پیشرفته ترین دستاوردهای حوزه رزم دریایی ،  ساخت و تولید پیشرفته ترین تجهیزات رزم زمینی و تولید و ساخت هواپیماهای رزمی و آموزشی در حوزه هوایی از جمله اولویت‌های وزارت دفاع در سالهای اخیر بوده است.

 در پایان این نشست اعضای کمیسیون صنایع و معادن کشور سوالات خود را از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح و امیر سرتیپ حاتمی نیز پاسخ های لازم را ارائه کرد.

در این نشست اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس آمادگی خود را در جهت حمایت و توسعه صنعت دفاعی در ابعاد گوناگون اعلام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سرباز IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    3 0
    این قانون شفافیت چی شد؟ قرار بود فیلم کمیسیون ها منتشر بشه آرا شفاف بشه پس کو؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس