نوذر نعمتی

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حوزه ساخت و تولید تانک بر و خودروهای فوق سنگین به خودکفایی رسیده ایم.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تعدادی از تانک‌برهای فوق سنگین صنایع شهید زرهرن در جمع متخصصین توانمند این صنعت گفت: امروز با همت شما جوانان مومن و متخصص توانسته‌ایم در تولید و ساخت تانک برهای فوق سنگین به خودکفایی رسیده و دست وابستگی را قطع کنیم.

وی ادامه داد: ساخت و تولید پروژه تانک برهای فوق سنگین توسط صنایع شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش موجب شد تا انحصار تولید این محصول شکسته شود، اینکه امروز ما در این نیرو می‌توانیم آنچه را که در چرخه دفاعی ما مورد نیاز است بسازیم و تولید کنیم افتخار بزرگ و ارزشمندی است.

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه کار شما متخصصین به عنوان کار جهادی محسوب می شود گفت: ما در شرایط تحریم به سر می بریم که این تحریم را شما متخصصین جوان به فرصت تبدیل کرده‌اید و توانسته‌اید در شرایط تحریم به خودکفایی در حوزه تجهیزات فوق سنگین برسید.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: تلاش کنید در حوزه ساخت و تولید قطعات مختلف به جایگاه بالاتری برسیم و اجازه ندهیم تحریم ها ادوات و تجهیزات ما را زمین گیر کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 3
    خب چرا این تکنلوژی به خودر سازهای بی عرضه انتقال نمیدید
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    12 4
    لیبرال ها هم با پراید 90 تومنی مردم رو می فرستن ته دره :))))))) جالب تر اینکه مردم برای همینا تو خیابون قر هم می دن! خلایق هر چه لایق.
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    5 4
    ما پیشرفتهایمان‌کند است. یک علتش نامگذاری بد محصولات و عدم شماره گذاری روی نامها از عدد یک است. (باور ۳۷۳، قاهر ۳۱۳) . اعداد باید از یک شروع‌ شوند.
    • رحمت عیدی IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      2 2
      همین سیاست را روسیه و چین هم دارند برای سردرگمی و گیجی دشمن در شناسایی و طبقه بندی تجهیزات نظامی،میشه بفرمایید نامگذاری دقیقا چه تاثیری بر روند کند یا تند بیشرفت دارد؟؟؟
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 1
    والله العلم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس