تست میدانی تانک‌های ایرانی با حضور وزیر دفاع/ شلیک گلوله در ۴ حالت ثابت و متحرک

وزیر دفاع از تانک های نیروهای مسلح در میدان تست تیراندازی و آزمایش عملیاتی بازدید و در جریان اقدامات سازمان صنایع دفاع در خصوص بهینه سازی و ارتقای تانک های نیروهای مسلح قرار گرفت.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ حاتمی پس از افتتاح کارخانه و خط تولید انبوه تایر خودروهای تاکتیکی و آفرود و همچنین افتتاح از خط بهینه سازی و ارتقاء توان عملیاتی تانک های نیروهای مسلح  با حضور در میدان تست و سایت تیراندازی تانک ها، قدرت مانور و تیراندازی ۴ حالته تانک‌ها را مورد بازدید قرار داد.  

بیشتر بخوانید:

وزیر دفاع در این بازدید اظهار داشت: صنعت دفاعی بومی کشور عزیزمان با بهره گیری از تجربه گرانسنگ 8 سال دفاع مقدس توانسته است کلیه تجهیزات، ادوات و محصولات دفاعی و نظامی خود را با استفاده از علم و دانش بومی و بدون هیچگونه نیازی به بیرون از مرزها و کمک کشورهای بیگانه بهینه سازی کند.

امیر حاتمی تصریح کرد:  با تکیه بر شعار " ما میتوانیم" توانسته ایم تمامی تانک های نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه را به کارآمد ترین تجهیزات و تسلیحات روز، مسلح و فرایند ارتقا و به روزرسانی در این تانک ها را به موفقیت به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف و راهبرد در صنعت دفاعی ارتقای توان و قدرت رزمی نیروهای مسلح در مقابل هر گونه تهدید احتمالی و تهدیدات آینده خواهد بود گفت: تحقق فرامین و تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی» از اولویت های اصلی وزارت دفاع است و امروز در تعامل تنگاتنگ با ارتش و سپاه قدرتمند و سرافراز می توانیم تمام نیازهای رزم زمینی ارتش و سپاه را برطرف نماییم.

گفتنی است وزیر دفاع در این میدان تست واقعی وضعیت اجرای عملیاتی تانک ها را در ۴ حالت – تانک و هدف ثابت، تانک ثابت و هدف متحرک، تانک متحرک و هدف ثابت و تانک و هدف متحرک، مشاهده کرد.   

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خراسانی IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    15 0
    مشرق جان این چه وضعشه.چرا اینجور خبرها رو بدون گزارش تصویری میدانی میذاری.چرا ادمو تو کف خبر میذاری
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    13 0
    بهتر نیست کلیپ بزارید
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    11 0
    الان این جزییاته؟
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    2 16
    تخریب محیط زیست .
  • حسن CA ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    9 0
    عرضه نداری عکس بزاری خبر نذار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس