کد خبر 1100150
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
تل‌آویو هراسان از آشتی ملی فلسطین، سران حماس در کرانه باختری را تهدید کرد

سران حماس از تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای از بی نتیجه گذاشتن تلاش‌های فتح و حماس برای آشتی ملی پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، سران حماس در کرانه باختری و نیز نمایندگان شورای قانونگذاری فلسطین که اخیرا به دست رژیم صهیونیستی بازداشت شدند، اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در تلاش است مانع از نهایی شدن آشتی میان حماس و فتح شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، سران حماس در کرانه باختری افزودند، از سوی رژیم صهیونیستی مورد تهدید قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

«حاتم قفیشه» از اعضای ارشد حماس و نماینده شورای قانونگذاری فلسطین اعلام کرد، بازجویان صهیونیست وی را تهدید کرده‌اند در صورت رخ دادن اتفاقی که باعث آزارشان شود، بازداشت خواهد شد.

وی گفت: آنها به من گفتند از جمله چیزهایی که ما را آزار می‌دهد آشتی میان فتح و حماس است پس تو نباید در این موضوع مداخله کنی وگرنه بهای آن را پرداخت خواهی کرد.

«باسم زعاریر» دیگر نماینده شورای قانونگذاری اعلام کرد، برخی نمایندگان تماس‌های مستقیمی از سوی رژیم صهیونیستی دریافت کرده‌اند که شامل تهدیدهایی به همین دلیل بوده است.

نمایندگان و سران بازداشت شده حماس تهدید شده‌اند که حق مشارکت در هیچ فعالیت مشترکی با فتح یا دیدار با «جبریل الرجوب» دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح را ندارند.

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و دبیر کل کمیته مرکزی جنبش فتح دوازدهم تیرماه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک، برنامه مشترک دو جنبش یادشده در راستای مقابله با طرح اشغال کرانه باختری را تشریح کردند و قرار است به زودی جشنواره‌ای مشترک میان این دو جنبش در نوار غزه برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 1
    نه حماس و نه فتح،نه حماس با فتح،در هیچ حالتی اینها کاری نمی تونن بکنن.اینها بنیاد عزتشون هفتاد ساله پایمال شده و به این وضع عادت کردن و بنیاد اعتقاداتشون هم از اصل خرابه ومتمسکی ندارند که بخواند براساسش عمل کنند مثل عاشورا. اینها به لطف خدا در ذلتند تا شیعه در محنت نباشه وگرنه اگه اینها قدرت داشتن ما را تکفیر میکردن.فقط مثل اجر هستند یعنی اینکه بچینیشون جلوی اسراییل و هر از گاهی ی لقمه نون بندازی جلوشون تا نمیرند.ملتی اینقدر بی غیرت که در مقابل یهود هم متحد نیستن و همیشه توی نفاق او اختلاف بودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس