کد خبر 1097176
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
حماس و فتح

دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح و عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کردند، بر سر برگزاری مراسمی مشترک در نوار غزه با سخنرانی رئیس تشکیلات خودگردان و رئیس دفتر سیاسی حماس توافق شده است.

به گزارش مشرق، «جبریل الرجوب» دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین اعلام کرد، با حماس بر سر برگزاری مراسمی مشترک در نوار غزه طی روزهای آینده توافق شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، الرجوب افزود: این مراسم، ایستگاهی تاریخی برای عینیت بخشی به موضع واحد فلسطینی در مقابله با پروژه نابودی مسأله فلسطین از خلال «الحاق» و «معامله قرن» خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وی در ادامه بر ضرورت انتقال صدای واحد ملت فلسطین مبنی بر ضرورت ایجاد کشور مستقل فلسطینی در مرزهای ۱۹۶۷ با مرکزیت قدس تأکید کرد.

حماس

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی حماس نیز از توافق بر سر برگزار این مراسم طی چند روز آینده خبر داد و گفت، نمایندگانی از طیف‌های مختلف فلسطینی در آن شرکت می‌کنند و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان و «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در آن سخنرانی خواهند کرد.

الحیه تأکید کرد، این اقدام در راستای تکمیل وحدت تلاش‌های فلسطینی در مقابله با طرح اشغال و معامله قرن صورت می‌گیرد و تأکید بر وحدت است.

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و دبیر کل کمیته مرکزی جنبش فتح دوازدهم تیرماه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک، برنامه مشترک دو جنبش یادشده در راستای مقابله با طرح اشغال کرانه باختری را تشریح کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    شاید معامله قرن به شکست بینجامد ولی داستان این همگرایی به نفع حماس و جبهه مقاومت نخواهد بود. چرا که از دلایل اصلی زمینه های مطرح شدن این طرح خبیثانه وادادگی ، سازش، دیدارها و مصاحبه های خائنانه با دشمنان قسم خورده و نیز نوع تقابل سازمان مستحیل الفتح و شخص محمود عباس با جبهه مقاومت بوده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس