کد خبر 1099037
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
محصص: هیچ تردیدی در شایستگی مربیان انتخاب شده تیم جوانان وجود ندارد

رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: انتخاب مربیان برای تیم فوتبال جوانان با دقت، و برگزاری جلسات متعدد انجام شد که جای هیچ‌گونه تردیدی در لیاقت و شایستگی مربیان انتخاب شده وجود ندارد.

به گزارش مشرق، مرتضی محصص، رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: زمان بسیاری برای انتخاب مربیان یا مدیران فنی با توجه به بانک اطلاعاتی موجود صرف می‌شود. کمیته فنی با دقت و حوصله، زمان زیاد، تمام نیروهای فنی و مربیان کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد تا بهترین گزینه را برای هدایت و یا همراهی تیم‌ها انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:

دورهمی در کمیته فنی و جوانان فدراسیون فوتبال

وی افزود: هدف کمیته فنی این است که در جهت پیشرفت و توسعه فوتبال کشور تصمیم‌گیری کند. ایمان دارم همه اعضای کمیته فنی نیتی جز اینکه فوتبال کشور رشد کند، ندارند. در این میان به صورت حتم پذیرای هرگونه نظر و نکته‌ای از سوی بزرگان فوتبال و اهالی رسانه در مسیر تقویت نقاط قوت هستیم. انتخاب مربیان با دقت، و برگزاری جلسات متعدد انجام شد که جای هیچ‌گونه تردیدی در لیاقت و شایستگی مربیان انتخاب شده وجود ندارد.

محصص در پایان گفت: خواهش من از رسانه‌های عزیز این است که از این ۲ تیم حمایت کنند و با توجه به شیوع ویروس کرونا و زمان اندکی که این ۲ تیم دارند، با حمایت و پشتیبانی خود ، شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که تیم‌ها بدون دغدغه در مسیر رشد و موفقیت گام بردارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس