کد خبر 1098308
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
اتوبوس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: بیش از ۷۰ درصد اتوبوس‌های پایتخت فرسوده و عمر متوسط اتوبوس‌های پایتخت به بیش از ۱۲.۵ سال رسیده است.

به گزارش مشرق، محمود ترفع درباره وضعیت اتوبوس‌های پایتخت اظهار داشت: از ۶ هزار دستگاه اتوبوس تهران بیش از ۷۰ درصد آن‌ها فرسوده است و از عمر متوسط اتوبوس‌های پایتخت ۱۲.۵ سال می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات افزایش تولید خودرو در بهار امسال +جدول

وعده کمک اتوبوسی دولت به شهرداری تهران در حد حرف ماند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به ضرورت توجه دولت به اختصاص اتوبوس برای پایتخت و انجام حمایت لازم در این زمینه گفت: رئیس‌جمهور وعده‌هایی درباره بازسازی ناوگان اتوبوسرانی داده است و ما خواستار اجرای هر چه سریع‌تر آن هستیم. اعضای شورای شهر نیز پیگیر این مساله هستند.

وی درباره اقدامات مهم سازمان اتوبوسرانی در تیر سال جاری گفت: انجام مطالعات مقدماتی برای احداث خط جدید بی‌آرتی، افزایش ۱۰ درصدی حق جذب کارگران و انجام روکش آسفالت توقفگاه‌های شرکت واحد از جمله اقدامات صورت گرفته در ماه گذشته بود.

ببینید:

عکس/ استفاده از ماسک در اتوبوس‌

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: انجام معاینه فنی ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با کرونا و نظارت مستمر بر استفاده از ماسک از سوی مسافران، همچنین نصب استکیر «ورود بدون ماسک ممنوع» از جمله برنامه‌های دیگر انجام گرفته در تیر امسال بود.

وی از پیگیری بازسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس دوکابین تا پایان سال خبر داد و گفت: در صورتی که دولت به تکالیف قانونی خود برای مک به اتوبوسرانی کمک کند، قطعاً شاهد توسعه این ناوگان و نوسازی هرچه سریع‌تر آن خواهیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس