کد خبر 1097883
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
استرلینگ

رحیم استرلینگ ستاره سیتی با دو گل دیروزش برای این تیم موفق شد با 85 گل زده از رکورد کریستیانو رونالدو در لیگ برتر انگلیس سبقت بگیرد.

به گزارش مشرق، دیروز در جریان پیروزی 4-0 منچسترسیتی مقابل واتفورد، رحیم استرلینگ ستاره سیتی دو گل به ثمر رساند و با این گلها تعداد کل گلهای خود در لیگ برتر را به عدد 85 رساند. او به این ترتیب موفق شد از رکورد کریستیانو رونالدو در لیگ برتر که 84 گل زده بود عبور کند. ثبت این رکورد برای استرلینگ زمانی جالب می‌شود که بدانیم او بیشتر به عنوان یک وینگر مورد استفاده قرار می‌گیرد و نه مهاجم کلاسیک.

بیشتر بخوانید:

رونالدو رکوردی تاریخی را به‌نام خود ثبت کرد

استرلینگ در فصل جاری 19 گله شده و در کنار محمد صلاح به صورت مشترک در رتبه سوم جدول بهترین گلزنان ایستاده. پیر امریک اوبامیانگ از آرسنال با 20 گل در رتبه دوم قرار دارد و جیمی واردی با 23 گل زده در رتبه اول ایستاده.

دو گل استرلینگ که باعث شد او از  آمار کریستیانو رونالدو در انگلیس پیشی بگیرد از این جهت مورد توجه قرار گرفته که استرلینگ هم درست مثل دوران حضور رونالدو در یونایتد، عموما به عنوان وینگر بازی می‌کند و نه مهاجم کلاسیک. در تاریخ لیگ برتر تا کنون تنها 5 بازیکن غیرمهاجم توانسته‌اند رکورد گلزنی بهتری نسبت به استرلینگ ثبت کنند.

استرلینگ حالا در رده‌بندی کلی گلزنانی که در پستی به غیر از مهاجم بازی کرده‌اند مشترکا به همراه ادن هازارد در رتبه ششم ایستاده. هازارد هم در دوران حضورش در چلسی برای این تیم 85 گل به ثمر رسانده بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس