کد خبر 1095663
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
image-20200716172445-1.png

نخستین سیرک ماشین کشور و چهارمین نوآوری کرونایی برج میلاد از امشب آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، پس از کنسرت های آنلاین، سینما ماشین و جشنواره فیلم "یک دقیقه قرنطینه" نخستین "سیرک ماشین" ایران با حضور هنرمندان بین المللی از هفت کشور دنیا بعنوان چهارمین نوآوری کرونایی برج میلاد از روز پنج شنبه ۲۶ تیر ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برج میلاد افتتاح می شود.

با هماهنگی و مجوز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، نخستین "سیرک ماشین" ایران به منظور سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت شهروندان در روزهای بلند و کرونایی تابستان فعالیت خود را در برج میلاد آغاز می کند.

اجرای برنامه های این سیرک تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت. در این سیرک ماشین هنرمندانی از کشورهای برزیل، اکوادور، تانزانیا، روسیه، کلمبیا، مکزیک و ایران در دو سانس ۲۱:۰۰ و ۲۳:۰۰ برای شهروندان و علاقه مندان اجرای برنامه خواهند داشت و همزمان با اجرای این برنامه نمایندگانی از ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی حضور خواهند داشت .

ظرفیت این سیرک ماشین ۸۰ خودرو است و شهروندان می توانند بلیطهای حضور در این برنامه را از سایت www.takhfish.ir یا سینماتیکت بصورت اینترنتی خریداری نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس