خشم عمومی در آمریکا

انتشار فیلم جدیدی که نشان می‌دهد یک افسر پلیس آمریکایی زانویش را روی گردن یک فرد سیاه‌پوست قرار داده موجب خشم عمومی در فضای مجازی شده است.

به گزارش مشرق، انتشار فیلم دیگری از بدرفتاری افسر پلیس با یک فرد سیاه‌پوست در شهر «آلن‌تاون» ایالت «پنسیلوانیا» خشم عمومی را به دنبال داشته است.

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند این ویدئو را نخستین بار حساب توئیتری جنبش «زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد» منتشر کرده است.

جنبش «زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد» در توضیح درباره این ویدئو نوشته که این اتفاق شنبه هفته جاری رخ داده است.

هشدار: این فیلم حاوی صحنه‌هایی است که دیدن آن برای برخی از مخاطبان ممکن است آزاردهنده باشد

دانلود

این جنبش یادآوری کرده اعمال همین روش توسط یک افسرسفیدپوست دیگر به مرگ «جورج فلوید» منجر شده است.

این ویدئو در حالی منتشر شده که اداره‌های پلیس آمریکا بعد از اعتراضات سراسری در واکنش به قتل جورج فلوید ادعا کرده‌اند استفاده از این روش را ممنوع کرده‌اند.

وکیل خانوادگی جورج فلوید این فیلم را منتشر کرده و نوشته است: «این اتفاق دیروز افتاده. دقیقاً همان چیزی است که باعث مرگ جورج فلوید شد.»

تایم نوشته انتشار این ویدئو خشم عمومی را به همراه داشته و باعث شکل‌گیری اعتراض مقابل اداره پلیس آلن‌تاون شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • SE ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    4 0
    حرامزادگی در خون و ژن امریکاییها است
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    4 0
    یانکیه دیگه چه انتظاری ازش دارین؟ چند صد میلیون سرخپوست رو کشتن و کشورشونو دزدیدن چندین میلیون سیاهپوست رو هم به روش‌های مختلف شکنجه داده و سربه نیست کردن، دیگه پا رو گردن خامهٔ رو کیکه!!!!
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه مشرقیان عزیز مردم امریکا از همه مردم جهان زودتر قدرتهای غیبی امام زمان عج را درک میکنند از سخنان بزرگان دین و علمای عامل ربانی مشرق عزیز بینهایت در بینهایت روی این مسئله کار کن مثل همیشه که این کارها رو میکردی و مثل گذشته همیشه سرافرازت ای برادر روحی لک الفداء ای عزیز این همه نمونه در چند سال و ماه و روز اخیر و این تازه اوائل کارها و مطالب پیش به سوی ظهور عزیزان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس