کد خبر 1094649
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
شهید سلیمانی - نمایه

باقری گفت: گزارش گزارشگر سازمان ملل درباره ترور شهید سلیمانی، زمینه پیگیری قضایی-حقوقی این ترور را بیش از پیش فراهم می‎کند.

به گزارش مشرق، علی باقری معاون بین الملل قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت: گزارش گزارشگر سازمان ملل درباره ترور شهید سلیمانی، زمینه پیگیری قضایی-حقوقی این ترور را بیش از پیش فراهم می‎کند.

بیشتر بخوانید:

تحویل مدارک ترور «حاج قاسم» به قوه قضائیه

حجت الاسلام رئیسی: پیگیری خون حاج قاسم سلیمانی تعطیل بردار نیست

وی با اشاره به برخی از نکات این گزارش گفت: گزارشگر سازمان ملل اعلام کرده است که این برای اولین بار است که یک دولت در کشور ثالث مقام دولتی کشور دیگری را به قتل می‌رساند که اقدامی فاقد وجاهت قانونی است. سازمان ملل می‌گوید که آمریکا توانایی ارائه شواهدی که اثبات کند سردار سلیمانی خطر فوری برای شهروندان آمریکایی یا قتل افراد بوده است را نداشته‎اند.

باقری افزود: سازمان ملل ترور شهید سلیمانی را خلاف منشور ملل متحد دانسته و با اشاره به متناقض بودن ادعاهای آمریکا اعلام کرده است که حتی اگر آمریکا اثبات کند که ایران بر کتائب حزب الله تسلط دارد باز هم نمی‌تواند دلیلی بر ترور سردار سلیمانی باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدعلی زحمتکش اصفهانی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار ناجوانمردانه و مظلومان بود که از دهان کسی جز ترامپ و دولت کثیف او بر نمی آید جای سردار دربهشت است که باعث نجات خانواده ای ایرانی و سوری و عراق بود و ترامپ قمارباز بچه کش در جهنم عاقبت جواب خون حاج قاسم را در جهنم که شیطان براش رزرو کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس