کد خبر 1120348
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
جینا هاسپل

معتبرسازی گزینه ناتمام بودن انتقام سخت از حدود دو ماه قبل و درست از زمان دیدار مصطفی الکاظمی نخست وزیر امنیتی عراق با رهبر معظم انقلاب از طرف ایران آغاز شده است.

به گزارش مشرق، مهدی جهان‌تیغی، فعال رسانه‌ای درباره چرایی معتبر سازی مجدد گزینه ناتمام بودن انتقام سخت در کانال تلگرامی خود نوشت: سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در آخرین موضع گیری خود تاکید کرده که انتقام شهادت سردار سلیمانی قطعی، جدی و عادلانه است و دایره انتقام شامل هر فردی خواهد بود که نقش مستقیم و غیرمستقیمی در حادثه ترور دست داشته است.

در اینباره چند نکته جالب توجه وجود دارد:

معتبرسازی گزینه ناتمام بودن انتقام سخت از حدود دو ماه قبل و درست از زمان دیدار مصطفی الکاظمی نخست وزیر امنیتی عراق با رهبر معظم انقلاب از طرف ایران آغاز شده است. در آن دیدار رهبر معظم انقلاب از فراموش نکردن شهادت سردار سلیمانی و قطعی بودن ظربه متقابل ایران به آمریکا به صراحت سخن گفتند. موضوعی که با سخنان اخیر فرمانده سپاه نیز ابعاد تازه‌تری به خود گرفته است. بخشی از این معتبر سازی البته در آستانه انتخابات آمریکا به نوعی متعادل‌سازی رفتارهای هیجانی ترامپ در مواجه با ایران نیز محسوب می‌شود. در هر صورت قرار دادن سایه انتقام سخت بر چهره های سیاسی و نظامی آمریکا شاید یکی از جدی ترین و پیچیده ترین اقدامات راهبردی رهبر معظم انقلاب در مواجه با دولتمردان آمریکا در ماه های حساس آینده است.

 فرمانده کل سپاه با سخنان جدید خود به نظر می رسد که برای معتبرسازی بیشتر ناتمام بودن انتقام سخت ایران، کدهای جدیدی را برای آمریکایی‌ها ارسال کرد. شاید جدی‌ترین کد اطلاعاتی سخنان اخیر فرمانده سپاه این موضوع بود که سپاه فهرستی از همه افراد دخیل در ترور سردار سلیمانی چه در سطح سیاسی و چه در سطح نظامی و امنیتی تهیه کرده است. جالب آنکه فرمانده سپاه به نوعی تاکید کرده که انتقام سخت شامل افراد حاضر در این فهرست خواهد بود و ایران همانند عین الاسد تنها به دنبال کشتن چند سرباز آمریکایی نیست.

 تاکید فرمانده کل سپاه مبنی بر اینکه هرکسی که در ماجرای ترور سردار سلیمانی نقش داشته مورد هدف قرار خواهد گرفت، یعنی فهرست کسانی که مورد انتقام قرار خواهند گرفت یک فهرست باز و بزرگی است و شامل افراد متعددی خواهد شد. به همین دلیل گمانه‌زنی های متعددی می توان درباره آن داشت. اما فهرست انتقام ایران متهمان درجه یک آمریکایی دارد که تا ابد باید نگران انتقام باشند. ترامپ، پمپو و مارک اسپر در این فهرست البته اسامی سوخته هستند. این در حالیست که اگر ایران قرار به انتقام از یک زن آمریکایی باشد، یکی از اصلی‌ترین آنها خانم جینا هسپل رئیس سازمان سیا باید باشد که نقش اساسی در طراحی، جاسوسی و ترور سردار سلیمانی داشته است. اما این فهرست لایه دومی نیز دارد که دایره انتقام برای آنها شاید نزدیکتر از بقیه باشد. مسئولین نظامی، اطلاعاتی و سیاسی مستقیم آمریکا در منطقه که همین اینک در کشورهای اطراف ایران نیز حضور دارند و یا در حال رفت و آمد از آمریکا به منطقه هستند و نقش مستقیم یا غیر مستقیم در ترور شهید سلیمانی داشته اند، در این لایه می توانند قرار بگیرند. لایه سوم نیز که ارزش اطلاعاتی بالای خواهد داشت فرماندهان و افسران میدانی عملیات ترور سردار سلیمانی است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 48
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    92 53
    انتقام از هسپل نمیتونه نقش عراقی ها در ترور سردار سلیمانی را پاک کند
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      19 3
      ممکنه ولی دهن یانکیها و غربگداها رو سرویس میکنه!!! خخخخخ
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      27 13
      امریکا و مقاماتش همه گفتن ما زدیم تو میخوای بندازی گردن عراق؟
    • سعید DE ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      16 12
      یعنی همه عراقیها رو بکشیم، ولی دست به خانم هسپل نزنیم؟! خیلی باحالی تو بابا!
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    73 27
    حقا که فرزندان سرزمینم در انجام قصاص معقول و صحیح و با درایت به نتیجه خوبی رسیده اند - البته مشخص است معیار همان معیار الهی و قرآنی است ما مردم ایران برای عزیزان غیرتمند و توانمند گروه مجازات تروریستها آرزوی موفقیت داریم
  • پ IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    13 27
    پست آخر سلیمانی سیبل تکبر و مستکبر بودن صهیونیست ها را هدف قرار داد چون طلسم رفتن آمریکا از منطقه فقط با کشته شدن سلیمانی باز می شد که خودش میدونست و اینکار را هم کرد پس هدف اول اخراج اونا از منظقه بود نمیدونم آیا ترور همچین افرادی شرایط برای رفتن اونا هموار میکنه عاقلان و خسروان دانند
    • محمد IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      16 4
      ترور نه = ترور مال تروریستهایی مثل آمریکاست -- باید آنها را با قدرت دنبال کرد و مثل سگ شکارشان کرد
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    26 21
    احسنت
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    37 6
    بدید دست ما خانومهای ایرانی تا بفهمه دجالگی و رجالگی و قتلی که مرتکب شده چقدر داغ هست. محازات قاتل و دجال / دجاله قصاصه و زن و مرد معنی نداره. اینها خلق و خوی کثیف مثل مریم رجوی شیطان دارن.
    • خوشرو IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      19 42
      تو فقط می تونی ازخودت مایه بگذاری نه از خانمهای ایرانی تو تنها یکنفر درحالیکه جمعیت خانمهای ایرانی حدود نیمی ازجمعیت کشوره درصورتیکه تو یکنفر بیش نیستی وکسانیکه باتو همراه باشند به تعداد انگشتان دست هم نمیرسه ولی اکثریت قاطع خانمهای ایرانی اگر نظر سنجی دقیق وبی طرفی صورت بگیره خلاف گفته های شما تفکر می‌کنند.. والسلام
    • یا زهرا IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      16 7
      خوشرو جون تو چند نفری که نظر سنجی راه انداختی والسلام علیکم و رحمه الله
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      11 7
      خوشرو دهنت رو ببند و از طرف ما بانوان با شرف ایرانی حرف نزن.
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      15 6
      17.29. ببین آقا سیبیلو!!!!!!!!!!!! من با تو و یا زنت و یا دختری که با بیغیرتی مثل خودت بار آوری کار ندارم. هیچ هیچ هیچ هیچ زن ایرانی با شرفی یه بیشرف چه زن یا مرد رو تحمل نمیکنه! به خصوص اگر اون بیشرف، قهرمانی از وطنش رو به خاک و خون کشیده باشه. لقلقه کوروش کوروش می کنی،. آرش گمانگیر رو میشناسی، اما کسی که به گفته تمام روزنامه های سیاسی معتبر جهان، ایران و منطقه رو از تخریب و کشتار نجات داد رو نمیشناسی؟؟؟؟؟ ؟ حالا فاش کن و بگو از کدام طویله ای؟؟؟؟ دقت کن که! کلماتی ریاکارانه و فریبکارانه برای خوانندگان مثل «والسلام» به عنوان حنا شرفت ذو رنگ نمیکنه. به شرفت شک کن آقا/خانم بیغیرت!!!!!!!!!!!
    • IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      4 3
      ای برادران عزیز هموطنها چرا نسبت بهم اهانت میکنید.چرا اعصاب هم را آشفته میکنید. مگر چی شده بخدا قسم دشمن هرگز موفق نمی‌شود الا از اینگونه برخوردهای شما بهم دیگه. این کار دشمن است بین دوتا فرقه همبسته نفاق بیندازد.که همینم شد.رمز پیروزی دشمن یعنی این جدای بین شماها اختلاف بین شماها امیدوارم احترام حق حقوق همدیگرو حفظ کنید.ایجاد و برقراری محبت دربین شماعزیزان یعنی شکستن کمر دشمن ونابود کردن دشمن.امیدوارم خنده های شما گوش شیاطین را کر کنند. درود به شرف همه عزیزان دشمن شکن هموطنانم.
    • سمانه IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      0 0
      زنده باد
  • مسعود دیپلمات IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    5 3
    من پیشنهادی می کنم که که اسامی همه کسانی که ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی را طراحی کردند و همه آنهائیکه از ترور او ابراز رضایت کردند و یا از نحوه ترور او انتقاد داشتند(و نه خود ترور) به اطلاع عموم و شهروندان آمریکائی برساند و به سبک همان آمریکائی ها اعلام شود: و برای هرکدام هم جایزه نقدی تعیین شود. دراینصورت اولا" خواب راحت را از چشمان شان خواهیم گرفت ثانیا" زودتر به نتیجه خواهیم رسید. ثالثا" عبرت سایرین خواهد شد.
  • ف م DE ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    3 5
    هرچه میکشیم از هژمونی صهیونیست هاست، مبارزه سردار سلیمانی و شهادت به حق هم برای گسیختن این سلطه بود. با انتقام از فرد به جایی نمیرسیم و بایست تمرکزمان توان دادن به خودی و پراکندن دشمن اصلی باشد.
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    23 5
    فرمانده سپاه پشم وکرک امریکایی ها را بریز
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    5 9
    دیگه چه انتقامی ؟ به عین الاسد حمله شد و مشرق هم گفت که صدها امریکایی کشته شده است
    • ارمان IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      6 3
      کل اون خوکهای کثیفی که در عین الاسد به درک واصل شدن، اندازه یک تار موی سردار بزرگوار ارزش نداشتند.
  • فراجناحی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    2 3
    شیطان بزرگ از کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ تا شهادت سردار پر افتخار اسلام سپهد شهید قاسم سلیمانی علیه ملت مظلوم ایران از هیچ جنایتی فرو گذار نکرده با توجه به لزوم پاسخگویی همه جانبه علاوه بر بعد نظامی ، در بحث فرهنگی ، اقتصادی، سیاسی، هم باید وارد عمل شد تا نابودی امپریالیسم آمریکا انتقام ادامه دارد
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    1 4
    وای بحال ترامپ بدبخت شد
  • یحیی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    3 3
    احسنت احسنت احسنت ولی ترا بخدا ، شما را بخون پاک سردار شهید قسم حرفی بزنید که توانایی انجامش را داشته باشید . قطعا داغ دلمان تنها با انتقام از پلیدترین اشقیاء یعنی از ترامپ و پمپئو تسلی خواهد یافت . فقط حرفی بزنید که بتوانید عمل کنید
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    1 4
    ترامپ پیروز انتخابات نیست واین ۶۰روز مانده به انتخابات میخواد یه جوری ایرانیان را عصبی کند خداوند شهادت را که آرزوی سردار بود نصیبش کرد هرچند افرادی در عراق مقصر این خیانت تاریخی هستند
  • سعید IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    2 4
    در بعد کلان قطعا اخراج امریکا از منطقه بهترین و استراتژیکترین کار در جهت انتقام خون شهید سلیمانی هست.و اما قصاص افراد دخیل در این ترور ناجوانمردانه باید حتما بدون هیچ کوتاهی اجرا گردد.بجاست تا یکی از مراجع حکم اعدام ترامپ را به عنوان سمبل ترور و تروریست که اجرای آن بر همه مسلمانان واجب است را صادر نماید.مانند حکم سلمان رشدی مرتد.
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    1 9
    حالا نمیشه اگر کاری هم می خواهید انجام بدید بی سرو صدا باشه و همه جا داردار نکنید. اگه اتفاقی هم برای اینها بیفته شما رو مقصر قلمداد می کنن. سیاست داشته باشید.
  • بختیاری IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    10 3
    مــــــــــــــرگ بـــــــر تــــــــــــــرامــــــــــــــپ وحــــــــــــــشـــــــی تــــــــــــــروریــــــــــــــســت حــــــــــــــرامـــــــزاده وهمه درندگان وحشی اطرافش ***** وحشی های غربی بدانید بجز موارد گفته شده افراد عادی خارج از مجموعه نظامی بدنبال انتقام هستن وسخت در حال کار و برنامه ریزی.!!!
  • خلیج پارس iran IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    7 2
    ما منتظر انتقام خون سردار و سرباز عزیزمان هستیم همه افرادی که در این ترور ناجوانمردانه دخیل و مرتبط بودن باید مجازات و تنبیه شوند، هیچکدام از این جانیان و قاتلین نباید احساس آرامش و امنیت داشته باشند باید بدانند ایرانیان یک به یک این جانیان رو مجازات سخت خواهند داد بیاری یزدان ...
  • علی کامی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    4 0
    درود خدا بر تمام شیر مردان سرزمینم انشالله که با انتقام روزهایه تاریکی رو برایشان رقم خواهیم زد.....پاینده باد سربازان دلیر کشورم
  • نوری فرخی IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    4 3
    انشااله انتقام سخت فرا می‌رسد انتقامی که آیاتی از قرآن بشارت آن داده
    • مهدی از ایل قشقایی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      4 2
      انشاالله بزودی خون تک تک پست فطرت ها را خواهیم گرفت درود بردلاور مردان ایران زمین .نشون میدن که ترامپ پست فطرت خیلی اشتباه کرده
  • محمودعرفانی IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    3 4
    باسلام خدمت حضرت امام و ولی امرم درود به روان پاک همه شهدا بخصوص سردار دلها قاسم سلیمانی وهمرزمایش مامنتظر گرفتن انتقام سخت طبق فرمایشات رهبری میباشیم .ایکاش منهم میتوانستم در گرفتن ابن انتقام ازتمام ان شیطان صفتان شرکت کنم.درود برهمه سپاهیان وولایتمداران
    • سجاد IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      4 3
      مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل
  • قاسم نویدی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    4 2
    انشالله که جمهوری اسلامی وعناصرمومن دران انتغام سخت رامحقق خواهندکرد وپیروزی باحزب الله است این وعده ی خداست
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    2 3
    اگر انتقام بازدارندگی داشته باشد بسیار نیکو است
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    1 2
    این کثافت های آمریکائی با عوامل اسرائیل که در ترور دانشمندان و حاج عماد نقش داشتند در یک صف قرار دارند . انشاالله زمان مرگ متوجه تقاص خداوند باشند . و وحشت بر سراپای وجودشان مستولی باشد. دعا میکنیم هر چه زودتر اتفاق بیفتد .
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 2
    ظربه متقابل نه ضربه
  • خلیلی IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    7 3
    همون موقع که همه داغ بودن سپاه باید امریکا و اسرائیل رو با هم میزد راحت میشدیم
    • ناشناس IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      5 2
      خیییلی موافقم
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      4 1
      سلام دوست عزیز، بدون شک رهبر غیرت مند و بزرگوارمان صلاح دونستن که برای گام اول اونجوری سیلی بزنن و من به نوبه خودم از رهبر فرزانه این سرزمین عاجزانه خواهشمندم سیلی دوم رو جوری بزنن که دیگر هیچ ظالم یاوه گویی جرات چپ نگاه کردن و پنجه در پنجه شدن با این حکومت و ملت رو نداشته باشه، اگر روزی این چنین کاری شد من به نوبه خودم هر موقع اسم سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی رو شنیدم اشک شادی میریزم
  • امیر IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    5 4
    یاشاسین سپاه ............. لعنت بر امریکا
  • حامد IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    3 1
    درود بیکران بر فرزندان دلاور ایران زمین، خصوصا سپاه پاسداران عزیز و ارزشمند.
  • فوز عظیم IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    5 1
    هر چی میکشیم از دست این همسایگان سست اراده کشورمونه ، البته دستگاه دیپلماسی کشورمان هم دست کمی از اونا ندارند
  • امان الله IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    8 0
    اگه واقعا میخواهید انتقااااااام سخت بگیرید دیگه اینهمه شعار لازم نیست درضمن قبل انتقام سخت از آمریکای جنایتکار اگه امکانش هست عجالتا یه انتقام نرم از اینهمه دزد واختلاسگرومدیران نالایق داخل کشور بگیرید که ملت رو نابودکردند وبه حمدخدا بعدش امریکا رو ازصفحه روزگار محو کنید یاعلی حق نگهدارتان
  • علی IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 2
    سرنوشت این روباه پیر هم به لیست سیاهی حضرت عزراییل اضافه شد. این پیر رقاص کابارای لوس آنجلیس هم مثل ترامپ قمبارباز وزیرعیاش در انتظار انتقام سخت باشد.انشاالله رب العالمین.
  • IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 2
    همه موافق انتقام خون سردار هستند و بجد دارند پیگیری می‌کنند ، وقتی گفته میشه همه ی دست اندر کاران ترور ، داخلی و خارجی نداره ، شامل مسببین و تمام کسانی که به نوعی اطلاعات در اختیارشان قرار دادند نیز می‌شود، فقط وفقط فراموش نشه.
  • مهرداد IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 2
    بله مابایدانتقام سرداررشیدحاج قاسم سلیمانی روازامریکای جنایتکاربگیریم.ماپیرورهبرهستیم وتااخرین قطرخون پشت رهبرهستیم
  • امراله مهماندوست IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 0
    یعنی این همه راه طولانی را بریم و یه پیرزن را بکشیم؟
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 2
    نباید از قرار گرفتن نام کوشنر، در لیست انتقام غافل شد!!!! کسی که در لحظه فرمان ترور حاج قاسم بیشترین تحریک را برای ترامپ داشته است
  • احمد IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 4
    آمریکا وسگهای دونبالرو بدانند که اینجا ایران است نه عربستان انتقام قطیست وسخت وخشن خواهد بود
  • سلمان IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 2
    ترامپ دیوث ازنوادگان شیطان وبرادرقسم خورده ی نتانیاهوواسرائیله مرگ برصهیونیست وحامیانش وخودفروشان کشورهای همسایه که آبروی عرب واسلام روبردن. زنده باداسلام. حق همیشه پیروز خواهدبود. جانم فدای ایران
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    2 2
    بنده داوطلب هستم که درهر نقطه ای از دنیا هر کسی که در ترور سردار دلها نقش داشته ایفای نقش کنم خدایا این توفیق را نسیب این حقیر فرما
  • مجید رئیسی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 2
    کشتن یه پیر خرفت برای ایران اهمیتی نداره باید در حد پمپ گوه ببخشید پمپئو
  • فرناز IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 3
    خشرو ببند دهن کثیفتو ما زنهای ایران زمین وکیل وصی نمیخواییم،این تو هستی که انگشتشماری بدبخت ولی ما همانهایی هستیم که در تشیع پیکر سردار دیدی! حالا ببین ما انگشت شماریم یا امثال شما
  • شیدا IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 2
    پس کی ؟ هر موقع اسمش رو می شنوم یا عکسش را میبینم داغ دلم تازه میشه ترامپ هم باید توی لیست باشه
  • احمد IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 3
    تاریخ ما دلیر مردان زیادی داشته که جونشونو واسه مملکت ومردم مملکت دادن حاج قاسم شیر مردی بود که به خواسته خودش رسید کاش یه شیر مردم پیدا میشد که فکر سفره مردم بود دلمون به همین تخم مرغ خوش بود که اونم ازمون گرفتن فقط خجالت زن بچه واسمون مونده
  • پیمان بوستانی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 2
    سخنان ترامپ پوچ وتبلیغاتی میباشد وبا یک انتقام سحت از گردونه سیاسی حذف خواهد شد به امید حق
  • لیلا IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 3
    کاش من هم میتوانستم در این انتقام عزیزان کشورم رو یاری کنم چرا که روزی نیست دلم برای از دست دادن سردار سلیمانی آنش نگیرد وجگرم نسوزد من فقط به عنوان یک معلم کوچک این جامعه ارزش های این عزیزان رو هرروز به شاگردان خود یاداوری شوم
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 3
    ازخدای بزرگ همیشه میخام که دلاورمردان سپاه پاسداران را حفط کنه ماکه زبونمون قاصره دربرابر زحماتی که میکشن وجان برکف ازدین اسلام ووطن همیشه درحال محافظت هستن انشاالله تقاص خون سردارمون راخواهند گرفت ما دعا میکنیم که دست خدا بالای سر این عزیزان وطن باشه
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 3
    انشالله به زودیای زود انتقام خون سردار فقط می تونه دلهایمان راآرام کنه فقط بدنش دست ماخانوما ی ایرانی تاحسابش رو برسیم
  • حسین IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    2 3
    اول صبح من سر کار بودم کی از همکار اومد گفت که سردارتونو کشتن اینقدر ناراحت شدم که حد نداشت از دو جهت یکی این بزرگ مرد از دست دادیم دوم این که این سردار برای دفاع از همین وطن و ... جونش از دست داد. و این نامرد میگه سردارتونو کشتن شما جای من بودین جوابش چی میدادین ؟؟؟
  • علـی واضـفـی IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 1
    انشـاالله و بـه یـاری خـدا سـربـازان امـام زمـان عـج پیـروز خـواهـنـد شـد تـا یڪبـار دیـگـر شیـطان بـزرگــ ضـربـه مهلـڪـ بخـورد، هنـوز داغ حـاج قـاسـم بـر دل مـا هستـــ،. فـأعتـدو علیـهـم بمـثـل مـا أعتـدو علیـڪم.
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 1
    انشالله به زودی خبر به درک رسیدن تک تکشون رو بشنویم
  • عبدالرسول IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 1
    امیدوارم این انتقام عملی شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس