عکس شهید سلیمانی - نمایه

در اینستاگرام پشت سر هم مطالب مربوط به حاج قاسم حذف می شود و علت حذف آن گذاشتن مطالب مربوط به تروریسم است!

به گزارش مشرق، از اولین ساعت بامداد ۱۳ دی سال ۹۸ زمانی که خبر به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در رسانه ها منتشر شد تقریبا تمام فضاهای مجازی از جمله اینستاگرام، توییتر و تلگرام پا به پای رسانه های مکتوب و تصویری و ... به پوشش اخبار مربوط با این واقعه پرداختند. 

بیشتر بخوانید:

گزارشگر سازمان ملل مواضع آمریکا درباره ترور سردار سلیمانی را رد کرد

افراد مختلفی در صفحات و کانالهای شخصی و حقوقی خبر شهادت سردار سلیمانی و همراهانش در بغداد را در صدر اخبار خود قرار داده بودند و هرکسی به فراخور احوالی که داشت سعی می کرد از قافله جا نماند. 

تا پیش از شهادت حاج قاسم همه این فضاها، کاربران کم و زیاد و گاه و بی گاه تصویر یا عکسی از این سردار بزرگ اسلام در صفحات خود از جمله در اینستاگرام منتشر کرده بودند و در این انتشارها هیچ گاه با حذف شدن مطلب خود مواجه نشدند. 

اما درست ساعاتی پس از ترور سردار سلیمانی با یک سرچ کوتاه بسیار به چشم می خورد صفحاتی که چه شخصی بودند و چه نه، چه مربوط به افراد مشهور و شناخته شده بودند و چه مربوط به یک فرد عادی، توسط اینستاگرام حذف و بسته شده بودند. برای مثال، رضا رشیدپور با انتشار عکس ترامپ در صفحه خود نوشت: «ایشان به اعتراف خودش فرمان ترور صادر کرده. من فیلمی را منتشر کردم که در آن فقط صدای شهید این ترور وجود داشت که به مردم سلام می‌کرد و خودش را سرباز مردم می‌خواند. برشی بود از برنامه حالا خورشید که در آن با سردار گفتگو کرده بودم. اینستاگرام فیلم مذکور را به‌سرعت از صفحه من پاک کرد. حالا عکس فرمانده ترور را گذاشته‌ام. ببینیم حذف می‌کند؟»

تا پیش از آن محدودیت هایی توسط اینستاگرام برای پست هایی که افراد در صفحات خود منتشر می کردند اعمال شده بود. پست هایی که معمولا با تفکر آمریکایی! اینگونه حس می شد که پیام خشونت به مخاطب القا می کند. اما حالا پشت سر هم مطالب مربوط به حاج قاسم حذف می شد و علت حذف آن گذاشتن مطالب مربوط به تروریسم بود. 

بهانه ای که قرار بود با آن جلوی سیلی از ابراز علاقه و ادای احترام به مردی را بگیرد تا عموم مردم دنیا حاج قاسم را آنگونه که بود و حقیقت داشت نشناسند. باید جلوی نشر حقیقت گرفته می شد تا تبلیغات سو و دروغی که تا پیش از این از سردار اسلام نشان دادند همچنان در پس پرده باقی بماند. 

جالب اینجاست زمانی گذاشتن عکس حاج قاسم در اینستاگرام ممنوع شد که او توسط تروریست ها به شهادت رسید و علت حذف این پیام ها تروریست خواندن مردانی بود که سالهای سال عمر خود را در جهت مبارزه با شقی ترین افراد مانند تکفیری ها و داعشی ها گذرانده بودند. 

اما در همین فضا به هر تعداد می توان از سربازان و سردمداران رژیم اشغالگر اسراییلی مطلب و پست گذاشت و می توان به راحتی از جنایتکارانی حرف زد و عکس گذاشت که سالها دستشان به خون یمنی ها آغشته است. 

حالا قاسم سلیمانی قرار بود در صفحات اینستاگرام هم ترور شود و باز عده ای در همین داخل کشور چشم خود را بر این سانسور فاحش می بندند و دهانش آب می افتد وقتی قرار باشد از آزادی بیان در غرب صحبت کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 4
  • امیر IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    1 0
    از عکسشم میترسن لامصبا
  • کاشان IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    55 11
    حاج قاسم عزیز ماست همیشه و خواهد ماند و هر کس هر کاری کنه بی فایده است قهرمان شجاع دوست داشتنی صبور با تقوا و در نهایت شهید راه خدا ست ***************** همیشه در قلب ما ************************
  • بختیاری FR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    44 11
    لعنت به تــرامــــــــــــــــپ وحـــــــــــــــــــــشی تـروریــــــــــــست حــــرامـــــــــــــــزاده
    • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      12 3
      بیش باد
    • مهدی IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      6 2
      بنظرم فقط ترامپ نیست که حرامزاده است. اخه ببینین چند نفر منفی دادن ، اونا هم به لقمه یا نطفه شون شک کنند.
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    برای شیاطین، شهید سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناکتره.
  • رهگذر IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    17 6
    بسم الله الرحمن الرحيم بسم الله القاصم الجبارين ازادي بيان اينستا برگرفته از انديشه تروريست پرور امريکايي است 81 پيج با نزديک به 14000 پست من را حدف کردند به عناوين مختلف دست اخر هم تمامي خطوطي که به نام من و خانواده ام است را براي ورود و حتي ثبت نام در اينستا مسدود کردند در حالي که من فقط با يک خط در اينستا فعاليت داشتم اين بود گزيده اي از ازادي بيان اينستا و اين راه ادامه دارد ....
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      3 5
      چته؟؟؟؟
    • کیان IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
      2 3
      داشتن 81 پیج مصداق بارز پروپاگانداست
  • GB ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    10 2
    در رسانه عقبیم...
  • مایکو IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    12 4
    لعنت به آزادی بیان آمریکایی...
  • 007 IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    7 16
    بهترین رئیس جمهوری که تا الان امریکا داشته ترامپه . دمش گرم. دست مریضاد
    • مهدی IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      5 4
      البته در عین جهلتون حرف درستی زدین ترامپ بهترین رییس جمهور برای نابودی امریکاست. انشالله که شرش به شما هم برسه. بیسواد، "دست مریزاد" رو باید به کسانی گفت که انتقام سخت را خواهند گرفت . در غزنی ، در عین الاسد ، سوریه یمن ریاض و البته در قدس وقبل از همه در تهران. ضمنا اگر ساکن آلبانی هستی مراقب باش هر روز ساعت 2 صبح امکان داره زلزله بیاد!!!
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      8 4
      معلومه وایتکس تزریق کردی و نتیجه گرفتی هاا خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      به به واقعا ممنون که از ترور کسی حمایت کردی که۴۰سال تمام نخوابید تا منو و شما آروم بخوابیم تو همون عکس هایی که ازش مونده چشم هاش معمولا قرمز و خسته است دستت درد نکنه که داغ ما رو بدتر کردی
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    6 5
    هرچی بیشتر از این چیزا آدم میبینه و میخونه بیشتر به حقانیت راه شهید سلیمانی پی میبره.راهی که جز دفاع از ایران اسلامی و ایستادگی جلوی وحشیای داعشی و اونهمه کشتار وحشتناک نبود که هیلاری کلینتون تو کتابش نوشته ما اونارو بوجود آوردیم.ادم وقتی ۱سرچ میکنه میبینه داعش تا کجارو تو نقشه مشخص کرده بود و میخواست بگیره.اسرائیل تا کجاهارو میخواد بگیره.اسراییلی که خودشو قوم برتر میدونه و بقیه انسانهارو مثل حیواناتی زیردست و درخدمت خودش میدونه و بخاطر همین از نظرشون حتی ریختن خونشون هم اشکالی نداره.شهید سلیمانی جلوی اینها ایستاد پس تسلیم کردن ادامه راهش به دشمن و مذاکره،خیانت به بشریته نه فقط ایران.خدایا من رو ادامه دهنده راه شهید سلیمانی قرار بده الهی آمین
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    7 4
    کسی که با داعش وحشی خونخوار که با اون طرز وحشیانه ادم میکشت،میجنگید همه دنیا حتی ژنرالای امریکایی هم میدونن سردار سلیمانی بود پس کسی که مخالف سردار سلیمانیه معلومه ۱داعش صفته به همون اندازه وحشی و خطرناک.معلومه از نوچه های کلینتون کثافته که با افتخار تو کتابش میگه من داعشو بوجود اوردم
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    4 3
    نثار روح این شهید بزرگوار و همرزمان شهیدشون صلوات
  • DE ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 0
    خون شهید حاج قاسم طناب دار صهیونیست ها گردانندگان رسانه های شیطانی است.
  • سرباز ایران IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    برپایی هژمونی ایران قدرتمند و به خاک و خون کشیدن آمریکای پلید، تنها کوچک ترین پاسخ به جنایتهای این شیطان ملعون است. رفتی جهنم بگو من رو قاسم فرستاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس