کد خبر 1091421
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
تلاش همه جانبه برای درمان حسین نوری/ تهیه و تزریق داروهای کمیاب

تلاش همه جانبه مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون کشتی و فدراسیون پزشکی ورزشی برای درمان فرنگی‌کار ملی پوش کشورمان که به کرونا مبتلا شده، با جدیت ادامه دارد.

به گزارش مشرق، چندی پیش بعد از ابتلای حسین نوری دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی به ویروس کرونا، وی بلافاصله در شهر کرج بستری شد، اما روز گذشته با وخامت حال وی، بلافاصله حسین نوری را به بیمارستان مسیح دانشوری تهران منتقل کردند تا روند درمان وی بصورت تخصصی‌تر دنبال شود.

بیشتر بخوانید:

انتقال قهرمانی کشتی به بخش مراقبت های ویژه

نوری روز گذشته بلافاصله با هماهنگی فدراسیون کشتی، مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی در بیمارستان مسیح دانشوری بستری و خوشبختانه داروهای کمیاب برای کنترل بیماری او نیز تهیه و تزریق شد. البته پزشکان معالج با توجه به مشکل شدید تنفسی این ملی‌پوش کشتی کشورمان، او را به بخش مراقبت های ویژه  ICU منتقل کردند تا وی بتواند به کمک دستگاه تنفس کند.

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با تشریح آخرین وضعیت حسین نوری گفت: خوشبختانه وی روز گذشته با پیگیری فدراسیون کشتی و مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین رئیس هیات کشتی استان البرز به تهران منتقل شد. ضمن اینکه رئیس بیمارستان مسیح دانشوری هم همکاری بسیار خوب و امیدوارکننده ای با ما داشت تا این قهرمان ملی روند درمان خود را به سرعت آغاز  و پیگیری کند.

وی در پاسخ به این مورد که آیا او در باشگاه یا اردو به کرونا مبتلا شده، افزود: حسین نوری مثل تمامی کشتی گیران با توجه به تعطیلی اردوهای تیم ملی، بصورت انفرادی تمرین می کرد. ملی‌پوشان ما مدتهاست به دلیل شیوع ویروس کرونا با توجه به تعطیلی اردوی تیم ملی به شهرهای خود رفتند و تمرینات خود را بصورت انفرادی پیگیری می کنند. در نتیجه نوری هم در کرج بصورت انفرادی تمرین می کرد و هیچ تمرین گروهی وجود نداشت که وی به دلیل حضور در باشگاه یا تمرینات دسته جمعی دچار بیماری شده باشد.

امامی در خصوص انتقال نوری از بیمارستان کرج به تهران نیز گفت: انتقال وی به این دلیل انجام شد که بیمارستان مسیح دانشوری تهران به عنوان یکی از مراکز فوق تخصصی در زمینه درمان کرونا محسوب می شود. به همین دلیل وی بلافاصله به تهران منتقل شد تا تحت درمان ویژه و فوری پزشکان فوق تخصص این بیمارستان قرار گیرد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان با آرزوی سلامتی برای این ملی پوش گفت: امیدوارم وی هر چه سریعتر به بهبودی کامل دست یابد و خودش در خصوص شرایطش صحبت کند. اطمینان می دهم در طول مدت درمان این قهرمان بااخلاق، تمامی مسئولان تا آخرین لحظه، پیگیر تمامی امور خواهند بود تا حسین نوری دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس