کد خبر 1090198
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰
طعنه برادر گریزمان به ستین بابت تعویض این بازیکن

برادر مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا بابت تصمیم بحث‌برانگیزی که سرمربی این تیم درباره مهاجم سابق اتلتیکومادرید اتخاذ کرد به او طعنه زد.

به گزارش مشرق، جدا از نتیجه بازی بامداد امروز (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه نوکمپ، یک اتفاق عجیب دیگر هم واکنش نه چندان خوشایند طرفداران تیم آبی و اناری‌پوش کاتالونیا به همراه داشت؛ به میدان فرستاده شدن آنتوان گریزمان در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم و در فاصله تنها دو دقیقه به پایان بازی.

بیشتر بخوانید:

سیمئونه: نیمکت‌نشینی گریزمان؟ به من ربطی ندارد

تصمیم کیکه ستین سرمربی بارسلونا برای به میدان فرستادن مهاجم سابق اتلتیکومادرید مقابل تیم پیشین‌اش در حالی که نتیجه 2-2 مساوی بود و میزبان کاتالان به شدت به 3 امتیاز این بازی نیاز داشت، تأمل برانگیز بود و بار دیگر شائبه بی‌اعتمادی سرمربی سابق رئال بتیس به این بازیکن ملی‌پوش را به وجود آورد.

به نظر می‌رسد که آنتوان گریزمان دیگر جایی در برنامه‌های ستین ندارد و به همین دلیل در 4 بازی اخیر تیم هم او در لیست ذخیره‌ها قرار گرفت و در بازی قبلی تیمش مقابل سلتاویگو که اتفاقاً بارسا در آن هم متوقف شد، تنها 9 دقیقه به میدان رفت. این در حالیست که کمتر از یک سال از انتقال 120 میلیون یورویی گریزمان به نوکمپ می‌گذرد.

تصمیم عجیب کیکه ستین در بازی بامداد امروز واکنش طعنه‌آمیز برادر گریزمان را هم به همراه داشت. تئو گریزمان در صفحه شخصی خود در توئیتر سه پیام متوالی منتشر کرد تا ناراحتی خود را از مورد تمسخر واقع شدن برادرش نشان دهد.

تئو گریزمان در پیام اولش نوشت: «واقعاً می‌خواهم گریه کنم». او کمتر از دو دقیقه بعد در پیام دومش نوشت: «2 دقیقه ...» و سر انجام در آخرین پیامش ترجیح داد سکوت کند و به گذاشتن سه نقطه بسنده کرد.

ستین در نشست خبری پس از بازی، به خود بابت تصمیمی که درباره گریزمان گرفته بود حق داد و گفت حاضر نیست به خاطر به میدان فرستادن او در شرایطی که حتی شانس لمس توپ را نداشت، عذرخواهی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس