کد خبر 1090020
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
ستین: احساس نمی‌کنم جایگاهم در بارسلونا مورد تهدید است/ شرایط برای گریزمان دشوار است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از توقف تیمش مقابل اتلتیکومادرید درباره جایگاه متزلزلش در این تیم سخن گفت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ مقابل اتلتیکومادرید تن به تساوی 2-2 داد تا شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی کمرنگتر شود. در این بازی اما لیونل مسی با گلی که در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی برای آبی‌واناری‌ها به ثمر رساند، شمار گل‌های زده دوران حرفه‌ای‌اش را به عدد 700 (630 گل برای بارسلونا و 70 گل برای تیم ملی آرژانتین) رساند.  

بیشتر بخوانید:

تداوم ناکامی بارسلونا در شب ۷۰۰ تایی شدن مسی/ لطف اتلتیکو به رئال مادرید

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا پس از این بازی در تمجید از فوق‌ستاره آرژانتینی تیمش گفت: گمان نمی‌کنم 700 گل دیگر توسط لیونل به ثمر برسد اما او همچنان به گلزنی ادامه می‌دهد. شما نمی‌دانید که اوج یک بازیکن آن هم از این نوع چیست.

سرمربی آبی‌واناری‌ها که تیمش در چهار بازی لالیگایی اخیر تنها یک برد به دست آورده، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: من از عملکرد تیم کاملاً راضی هستم. درست است که ما نتوانستیم به پیروزی برسیم، اما در مقاطعی از این دیدار، بازی را به خوبی تحت‌کنترل خود داشتیم. بازی مقابل اتلتیکومادرید آسان نیست، تیمی که نظم بالایی دارد. من کاملاً از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

ستین که حالا با این نتایج جایگاهش در خطر است و گفته می‌شود در پایان فصل در صورت عدم کسب قهرمانی لالیگا یا قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا از سمت سرمربیگری بارسا اخراج خواهد شد، تصریح کرد: اصلاً احساس نمی‌کنم که جایگاهم در بارسا مورد تهدید است. شرم‌آور است چون مشکلات ما حالا بیشتر و بیشتر شد. عدم کسب سه امتیاز این بازی بدین معناست که ما از کسب جام قهرمانی لالیگا دورتر شدیم، اما باید به تلاش‌مان ادامه دهیم.

وی همچنین درباره مهاجم فرانسوی‌اش که در دقیقه 1+90 او را به جای آرتورو ویدال به زمین فرستاد، اظهار داشت: درک می‌کنم که شرایط برای گریزمان دشوار است، آنهم در شرایطی که وقتی وارد زمین می‌شوید که زمانی چندانی از بازی باقی نمانده است. چهارشنبه با آنتوان صحبت خواهم کرد. به هر حال بابت فرستادن دیرهنگام او به بازی عذرخواهی نمی‌کنم، چون این تصمیم فنی بود. با این وجود درک می‌کنم که گریزمان ممکن است حس بدی داشته باشد چون او بازیکن و انسانی فوق‌العاده است.

در صورتی که رئال مادرید در بازی بامداد روز جمعه موفق شود میهمانش، ختافه را از پیش‌رو بردارد، اختلافش را با بارسلونای 70 امتیازی به چهار امتیاز افزایش خواهد داد و کار راحت‌تری برای فتح لالیگا در فاصله پنج هفته مانده به پایان این رقابت‌ها خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس