کد خبر 1090486
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
پدر گریزمان هم از خجالت کیکه ستین درآمد: تو فقط یک مسافری!

پدر مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا با انتشار پیامی جالب، تصمیم جنجالی سرمربی آبی‌واناری‌ها درباره فرزند او را تلافی کرد.

به گزارش مشرق، حواشی مربوط به تصمیم کیکه ستین سرمربی بارسلونا برای به میدان فرستادن آنتوان گریزمان در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده بازی اخیر کاتالان‌ها مقابل اتلتیکومادرید در ورزشگاه نوکمپ همچنان ادامه دارد. ستین تنها دو دقیقه به پایان کار و در حالی که عملاً فرصتی برای رسیدن توپ به گریزمان نبود، او را به جای آرتورو ویدال به میدان فرستاد و همانطور که قابل پیش‌بینی هم بود، هیچ اتفاق خاصی توسط این مهاجم فرانسوی رخ نداد. تصمیم ستین به قدر تأمل برانگیز بود که دیه‌گو سیمئونه سرمربی حریف هم از آن ابراز تعجب کرد.

بیشتر بخوانید:

طعنه برادر گریزمان به سرمربی بارسلونا

ستین به خاطر تصمیمش که آن را با هدف جلوگیری از برهم خوردن ثبات و تعادل تیم توجیه کرد و خودداری از عذرخواهی از گریزمان بابت این تصمیم، هدف حملات اعضای خانواده مهاجم فرانسوی قرار گرفت. ابتدا تئو گریزمان برادر مهاجم سابق اتلتیکومادرید در توئیتر با سه پیام کوتاه به ستین طعنه زد و بعد از او پدرش با پیامی تلخ‌تر از خجالت سرمربی سابق بتیس به خاطر بی‌مهری‌هایی که این روزها در حق فرزندش انجام می‌دهد، درآمد.

آلن گریزمان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خطاب به ستین به خاطر خودداری وی برای عذرخواهی نوشت:« برای عذرخواهی کردن، اول باید سوئیچ‌های کامیون را داشته باشی اما انگار اینجا خبری از سوئیچ نیست، چون او فقط یک مسافر است».

هم برادر، هم پدر گریزمان در مدت کوتاهی پس از انتشار این پیام‌ها، آنها را حذف کردند هرچند پیش‌بینی آلن گریزمان در مورد آینده ستین شاید چندان بیراه هم نباشد و او که 6 ماه پیش جانشین ارنستو والورده شد به خاطر از دست دادن شانس قهرمانی لالیگا، دیگر نتواند آبی‌واناری‌ها را هدایت کند.

در صورت پیروزی رئال مادرید در بازی بامداد فردا مقابل ختافه، فاصله بارسلونا با صدر جدول در حالی که تنها 5 هفته به پایان فصل باقی است و رئال مادرید هم در بازی‌های رودررو نتایج بهتری کسب کرده به 4 امتیاز افزایش پیدا می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس