کد خبر 1086078
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
غیبت کاپیتان تیم ملی در لیگ برتر قطعی شد

با اعلام صریح مدیر عامل باشگاه تراکتور اشکان دژاگه در بازی های باقی مانده این تیم در لیگ برتر همراه سرخپوشان تبریزی نخواهد بود.

به گزارش مشرق، از آنجایی که آمار مبتلایان به کرونا و متاسفانه مرگ و میر در ایران در روزهای اخیر صعودی شده اشکان دژاگه به باشگاه تراکتور اعلام کرده در بازی های باقی مانده تیم را همراهی نخواهد کرد چرا که خانواده نگران او هستند. این خبر را سهرابی – مدیر عامل باشگاه تراکتور تایید کرده است. 

باشگاه تراکتور مخالف برگزاری بازی های باقی مانده لیگ برتر است و در اینباره چند بار با وزارت ورزش و جوانان و هم چنین فدراسیون فوتبال و در نهایت سازمان لیگ نامه نگاری کرده است. باشگاه تراکتور در آخرین نامه از سرپرست فدراسیون فوتبال خواسته در صورت تصمیم گیری به برگزاری بازی های لیگ برتر مسئولیت عواقب آنرا برعهده بگیرد و از سویی خواسته برای برگزاری بازی ها در نشستی با مدیران باشگاه ها رای گیری کند. 

بیشتر بخوانید:

سهرابی: پاسخ ندهند، به AFC و فیفا پناه می‌بریم

اشکان دژاگه در تماس با باشگاه تراکتور هم چنین به این نکته اشاره کرده با توجه به شیوع کرونا در ایران و سیر صعودی آن در روزهای اخیر نمی تواند بدون دغدغه خاطر در تمرینات تیم شرکت کند و اگر هم چنین تصمیمی را بگیرد از نظر ذهنی نمی تواند کمک حال تیم باشد. اشکان هم چنین گفته اگر باشگاه تراکتور به خاطر غیبت در هفته های پایانی تصمیم بگیرد از مبلغ قرارداد او کم کند مشکلی با این تصمیم نخواهد داشت. 

اشکان به خاطر عدم همراهی تیم تراکتور در بازی های باقی مانده لیگ برتر شاید شانس همراهی تیم ملی در بازی با هنگ کنگ و هم چنین کامبوج را از دست بدهد چرا که تا آن موقع 7 ماه دور از میادین رسمی خواهد بود. بازی های لیگ برتر اسفند ماه تعطیل شده و بازی های تیم ملی هم مهر ماه برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    2 2
    دست گل جدید زنوزی و بهانه دیگر جهت بازی نکردن
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    5 1
    باید از این اقا شکایت کنن اگکه تراختور نمیکنه فدراسیون باید شکایت کنه
  • سوسان IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    بلاخره یهودپولیس قهرمانه جام اسنپی میشه بیاد یا نیاد فرقی نمیکنه بابامسعود جام میخواد
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
      0 0
      يهودپليس؟ خجالت نميکشی؟ پرطرفدارترين تيم ايران رو با همچين القابی خطاب ميکنيد؟ توی زمين فوتبال که حرفی برای گفتن نداريد. واقعا کامنت خجالت آوری بود.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    2 0
    وقتی بازيکن از تيم بزرگتره
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    ههخخخخخ.... تا ابد ههخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس