زاکانی نمایه

زاکانی: از حال بد مردم نیز حال بسیجیان بد می شود؛ این حال بد مردم به ناکار آمدی مجلس و دولت و دستگاه‌های مرتبط است و ربطی به دین و حکومت اسلامی ندارد و نباید حکومت اسلامی را زیر سوال برد.

به گزارش مشرق، علی‌رضا زاکانی، عصر امروز در جمع اساتید بسیجی استاد اصفهان اظهار داشت: امروز کشور در موقعیت حساسی قرار دارد، نقش بسیج و استاد بسیجی در بحث عبور از موانع نقش مهمی و تأثیرگذاری است؛ حال بد مردم و گرفتاری‌های آن‌ها سبب شده که در روحیات جامعه نابه سامانی‌ها ایجاد شود، از حال بد مردم نیز حال بسیجیان بد می شود؛ این حال بد مردم به ناکار آمدی مجلس و دولت و دستگاه‌های مرتبط است و ربطی به دین و حکومت اسلامی ندارد و نباید حکومت اسلامی را زیر سوأل برد.

بیشتر بخوانید:

زاکانی: باید مشخص شود تاجگردون سوءاستفاده کرده یا خیر؟

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمان کنونی ما نیازمند دقت بیشتر در انتخاب‌های گوناگون خود هستیم، در گام دوم انقلاب باید تمامی نواقص موجود در جامعه برطرف شود؛ امروز کشور نیازمند یک تحول بزرگ بر محور خود باوری است، یک استاد بسیجی می‌تواند با تکیه بر بصیرت خود با رشد و تعالی جوانان سبب شود که به درستی از قلعه‌ها عبور کنیم و به سر مقصد برسیم؛  شهید چمران برای همه ما یک الگو بزرگ است، الگویی که تمام زندگی خود را وقف اسلام و کشور کرد است و در نهایت به دیدار حق معبود شتافت، باید حرکات و تفکرات چمران زنده نگاه داشته شود.

وی در خصوص شخصیت شهید چمران تصریح کرد: شخصیت شهید چمران چند مولفه بزرگ داشت، وی به شدت با  اخلاص و ایمان  بود، خداوند به او ذکاوت، هوش و پشتکار زیادی داده بود و ماحصل این موضوع توانمندی وی بود، چمران  از ویژگی شناخت و درک بالای از مسائل نیز برخوردار بود و سبب شد تا تمام این عناصر دست به دست هم بدهند تا وی از مال دنیا و پست و مقام دور شود و بهترین راه که همان لقاء الله است را انتخاب کند.

زاکانی اضافه کرد: وی شجاع بود و مسؤولیت‌های خطیر و سخت را می‌پذیرفت و در مسیر درست و چارچوب مسئولیت ‌ها قیام می‌کرد، چمران قدرت بصیرت و شجاعت خود را با یکدیگر ادغام کرده بود و می‌توانست به خوبی در راه ایمان و خداوند قیام صادقانه و خالصانه کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ایران کشوری است که بر اساس سه پایه  اصلی در جهان منحصر به فرد شده که این سه عنصر را می‌توان مکتب انقلاب اسلامی ، بصیرت و تدبیر مقام معظم رهبری و ولایت مداری مردم ایران دانست، با تکیه بر همین موضوعات می‌توانیم از مشکلات موجود دور شویم و پرچم ایران را در سرتاسر جهان برافراشته کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • US ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 0
    اگر " حکومت اسلامی " داشتیم خیلی خوب بود متاسفانه حکومت ایران " جمهوری اسلامی " است وبخاطر این گاهی " جمهوری " با " اسلامی " به ستیزه بر می خیزد و یک نفر " رییس جمهوری " می شود که شاید اسلامی شدن را یا قبول ندارد یا غیرممکن می داند یا برداشتی متفاوت از " اسلام " دارد .
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 1
    همه اين ناكار آمدي ها تقصير حكومت كه شامل دولت و مجلس و ....نميباشد همه اينها تقصير آمريكا و ونزوئلا و شيلي و مكزيك و مالديو و دبي و كويت و عراق و قطر و پاكستان و بويژه سايت مشرق ميباشد بابا بسه ديگه مردم رو چي حساب ميكنيد فقط سخنراني و شعار و بازي با كلمات خخخخخخخ
  • مهدوی نژاد IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 0
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر لااله الاالله لااله الاالله لااله الاالله اسلام پیروز است الهم عجل الولیک الفرج
  • FR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 1
    بزارید به حساب من ... من مسوولیت این بلبشو و بیعرضگی و بیشرفی هارو برعهده میگیرم درضمن مسوولیت قتل در رومانی هم همچنین
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 0
    نظام بد بود سلیمانی و حججی تربیت نمی کرد. زالوهای اصلاح طلب رو از مناصب کنار بگذارید و محاکمه کنید تا دزدی ها و زمین خواری ها و رشوه ها کمتر بشه و به تبع اون فشار به مردم و فتنه هایی که باعت کشتار مردم می شه هم از بین بره.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 1
    درست می فرمائید شما .
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    خب بفرمایید اگه بنویسیم چی میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس