مواد مخدر

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۴۶۰ مجرم که در قالب ۳۴ باند فعالیت می کردند در سی و ششمین مرحله از طرح رعد خبرداد و گفت: قیمت اموال مکشوفه ۵۲۱ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان برآورد شده است.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سی و ششمین مرحله از طرح رعد، گفت: طرح رعد از ۲ سال پیش آغاز شد که این طرح محصول تلاش همکاران ما در کلانتری‌ها است؛ با اجرای طرح مذکور مبارزه سختی با سارقان، قاچاقچیان، مالخران و تمام افرادی که نظم عمومی را بر هم می زنند، انجام می شود.

ببینید:

عکس/ کشفیات پلیس از سارقان تهرانی

وی با بیان اینکه در این طرح دو انبار توقیف و ۳۰۰دستگاه خودرو کشف شد، بیان کرد: در این طرح ۶۴۵ سارق، زورگیر، مالخر که در قالب ۲۱ باند فعالیت می کردند، دستگیر شدند که ۲۱۷ نفر از دستگیر شدگان سابقه دار هستند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این طرح ۱۱هزار و ۸۱۳ نوع اموال مسروقه به ارزش بیش از  ۸ میلیارد تومان کشف شد، گفت: در این طرح ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۱۶۱ قبضه سلاح سرد، ۲۱۲ خودرو و موتورسیکلت کشف و۸۴۲ پرونده سرقت به سرانجام رسید.

وی تصریح کرد: در این طرح ۱۷۷ خرده فروش مواد مخدر دستگیر، ۲۴۰ معتاد متجاهر جمع آوری، ۲۵کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲۸هزار و ۲۵۶ قلم کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد تومان  کشف شد.

سردار رحیمی، کشف ۲۸ هزار و ۲۵۶ قلم کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد تومان و ۳۱۳ دستگاه خودرو قاچاق، دستگیری ۳۳ نفر در این رابطه را از دیگر اقدامات پلیس در این طرح برشمرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: در این طرح، در مجموع  ۱۴۶۰ نفر که در زمینه سرقت، قاچاق کالا، زورگیری، توزیع مواد مخدر ... که در قالب ۳۴ باند فعالیت می کردند، دستگیر و یک هزار و ۱۴۲ پرونده کشف شد؛ همچنین قیمت اموال کشف شده در این طرح ۵۲۱ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان برآورد شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 0
    جای توزیع کننده های مواد مخدر، اصل کاری ها رو دستگیر کنن. به خدا با هر دردی میشه ساخت، با بی پولی، گرسنگی، اجاره نشینی، ... ولی با کسی که معتاد نمیشه ساخت. خدا این درد رو به هیچ خانواده ای نده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس