کد خبر 1109386
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
عامل شهادت مامور پلیس یک قاچاقچی جانی سابقه دار بود/ برخورد قاطع دستگاه قضا

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان جزئیات شهادت "حامد ضابط" در عملیات تعقیب و گریز, از دستگاه قضایی درخواست کرد که قدری قاطع تر با مجرمان برخورد کند.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید "حامد ضابط" در ستاد فرماندهی انتظامی پایتخت با بیان اینکه شهید ضابط نیمه‌ شب ایثارگرانه و مخلصانه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رسید، اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کند ودر مقابل برهم زدن امنیت یکی از برنامه‌های اصلی دشمنان است.

بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: دشمن خود را داعیه‌دار مردم و اقشار مستضعف می‌داند اما به دنبال ایجاد اخلال در نظم است، دشمن از نقطه صفر مرزی تا پایتخت به دنبال برهم زدن امنیت است اما نمی‌داند که ما با تمام وجود به عنوان خادمان این ملت صبور و شهیدپرور ایستاده‌ایم و مجاهدانه از نقاط صفر مرزی تا قلب شهرها دفاع می کنیم.

وی گفت: شهید ضابط، حدود یک هفته پیش باید به شهادت می‌رسید، در آن عملیات یک سارق کودکی را گروگان گرفت، شهید ضابط جان خود را آن موقع به خطر انداخت اما با ایثار هم آن کودک را نجات داد و هم سارق را بازداشت کرد، وی ایثارگرانه برای انجام ماموریت سر از پای نمی‌شناخت‌.

سردار رحیمی تصریح کرد: در این ماموریت نیز این قاچاقچی جانی که بالغ بر پنج بار به زندان رفته و تحت تعقیب نیز بود، با سرعت تمام در یک مسیر، دنده عقب گرفته و همکاران مرا زیر گرفت که  یکی دیگر از همکاران نیز مصدوم شد.

وی اظهار داشت: به نظر می‌رسد این افراد جری‌تر و وقیح‌تر شد ه اند، خیلی بی‌تعارف می‌گویم مجرمان باید هزینه بیشتری بدهند و توقع ما از عزیزان ایثارگر در دستگاه قضایی این است که قدری قاطع‌تر با این افراد برخورد کنند، این مجرم درحالیکه می‌توانست به راحتی فرار کند، با سرعت دنده عقب گرفت و یک خادم این نظام و سرباز ولایت را به شهادت رساند البته ما از این موضوعات نمی‌ترسیم و هیچگاه از مسیر خود کوتاه نمی‌آییم چرا که هدف ما هدفی است که امام حسین (ع) به ما آموخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    5 0
    رسانه ها باید قاضی ها رو تحت فشار بذارن که احکام قاطع تری بدن. حکم های سبک موجب سلب امنیت از مردم میشه و خلافکار ها رو جسور تر میکنه
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      1 0
      قضات توسط همین اراذل تهدید به مرگ می شوند. تنها راه حل ایجاد شهرکهایی ویژه قضات است که قاضیان و دادستانان و خانواده هایشان در آنها به طور مجزا و در حفاظت کامل امنیتی زندگی کنند و نیازی به ارتباط با خارج از شهرک نداشته باشند. دادگاهها هم در همین شهرکها باید قرار گیرد. به این ترتیب قضات جرات برخورد با مجرمان را پیدا خواهند کرد.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    3 0
    اگر رسانه به دستگاه قضایی و مجلس به عنوان قانونگذار اعتراض نکنن این روند اصلاح نمیشه و باید منتظر باشیم مجرمین بدون ترس به زن و بچه هامون تعرض کنن
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    1 0
    مشرق تو چرا به عنوان یه خبرگزاری دلسوز توی مصاحبه با مقامات قوه قضاییه و مجلس درخواست مردم رو مطرح نمیکنی؟! هر جا رسانه های انقلابی وارد شدن و اعتراض کردن مسئولین کم کار یه مقدار اصلاح شدن
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    2 0
    حالا که آیت الله رییسی به عنوان به نیروی کارآمد انقلابی سر کاره و مجلس جدید هم نیروهای دلسوز زیادب داره بهترین زمان اصلاح برخورد سهل انگارانه ی قاضی ها با مجرمینه مشرق نیوز اصلاح این روند رو از مسئولین بخواه، مثل لغو ساخت برج های بی فایده ی شرکت گاز؛ تو امید مایی
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    6 0
    اول باید دهن سلبریتی های ضد وطن رو بست. برای شروع ازشون مالیات بگیرید. و چندتا رو هم بفرستین اب خنک بخورن تا یاد بگیرین دهنشون رو به موقع باز کنن. باید ماجرای روباه و زاغ رو بهشون حالی کرد.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    4 0
    دل ضابطین قضایی از قوانین ضعیف و بعضی قاضی های ضعیف خونه
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    مشرق میگن از "الکس" رییس باند قاچاق دختران ایرانی هم وثیقه گرفتن و آزادش کردن؛ بررسی کن ببین صحت داره؟ قوانین واقعا باید تغییر کنه
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    2 0
    دست سارقین باید قطع بشه تا شاهد سرقت نباشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس