کد خبر 1086259
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
معتاد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از جمع آوری ۲۵۰ معتاد متجاهر خانم در پایتخت خبر داد و گفت: این بانوان در محلی که از سوی سازمان بهزیستی آماده شده است نگهداری می شوند.

به گزارش مشرق، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، اظهار کرد: از فردا مورخ ۲ تیر ماه سال جاری با در اختیار گرفتن محلی برای نگهداری از معتادان متجاهر خانم طرح جمع‌آوری این افراد آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ابتلای ۳۸ معتاد متجاهر به کرونا در تهران

وی افزود: در پایتخت حدود ۲۵۰ معتاد متجاهر خانم داریم که سعی داریم فردا تمامی این افراد را جمع کنیم و در محلی که از سوی سازمان بهزیستی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار داده شده است، نگهداری کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ترانه مهر شکوهیان IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    2 0
    قتل و مرگ و خون و جنون
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
      0 0
      قتل و خون و جنون ،آفتاب هرزه گی بیداد میکند .
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    خاک برسر خانواده هایی که چنین فرزندانی در دامان خود بزرگ وسربار جامعه شده اند،اگر معنویات ومحبت درخانه ای باشد این چنین بچه هایی در جامعه وجود نداردکه هم باعث سرافکندگی خانواده وهم سربار جامعه باشند!از اعتیاد به هر جرمی میرسند از دزدی تا ادم کشی وفساد اخلاقی متاسفانه--بسیار کار خوبیست جمع کردن این افراد---
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    جناب مشرق بی ادب نیستیم ولی کامنت های تحقیر آمیز چاب بفرمایید که طرفه "مواد"ودود،ودم نروند ومعتادان بفهمند وبخودشون بیایند..چون بعضی ها را انسان می بینه چنان باژست سیگار به لب میذارن ادم چندشش میاد هرچه این ادما را تحقیر بشن به نفعشونه ..اینا اصلا غصه ندارن چون جامعه ای داره با اینا میسوزه..باسپاس ازشما عزیزان مشرق.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس