کد خبر 1083409
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
مدیر وزارت ورزش و سه پست همزمان/ حس مسئولیت عظیم روی دوش «عظیمی»!

شهرام عظیمی به تنهایی عزم خود را جزم کرده و ۳ پست را به طور همزمان در باشگاه استقلال، وزارت ورزش و فدراسیون والیبال کنترل می کند.

به گزارش مشرق، بازنشستگی منوچهر پورحسن در سازمان لیگ والیبال باعث شد تا شهرام عظیمی از وزارت ورزش راهی فدراسیون والیبال شود. عظیمی به عنوان سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات در والیبال شروع به کار کرد.

عظیمی که سابقه والیبالی ندارد با انتخاب محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال از وزارت ورزش راهی فدراسیون شد. عظیمی در دوران حضور سعادتمند در وزارت ورزش نیز در بخش کمیته استعدادیابی مشغول فعالیت بود و مدتی نیز در فدراسیون ورزش‌های رزمی به عنوان سرپرست حضور داشت. با رفتن احمد سعادتمند به باشگاه استقلال، عظیمی نیز در کنار سمت فعالیتش در فدراسیون والیبال با حکم سعادتمند به عنوان قائم مقام و معاون مالی – اداری باشگاه منصوب شد.

اما خبر انتصاب عظیمی از سوی باشگاه استقلال به صورت رسمی منتشر نشد. عظیمی در پاسخ به این سئوال که حضور همزمان در والیبال و باشگاه استقلال که هر دو بسیار پرمشغله هستند، شاید از توان شما خارج باشد، گفت: این پیشداوری شماست، ان شاء الله با فضل الهی و راهنمایی های شما و متخصصان، تلاش می کنیم عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

بیشتر بخوانید:

واکنش قائم مقام استقلال به حضور همزمان در والیبال

عظیمی در پاسخ به این سئوال که از صحبت شما این طور برداشت می شود که قصد کناره گیری از والیبال را ندارید و همزمان در دو سمت به کار خود ادامه خواهید داد، گفت: برداشت شما قابل احترام است اما هنوز به نتیجه نرسیده ام و مشورتی با من انجام نشده است. هر زمان که نظر من را بخواهند، اعلام خواهم کرد.

عظیمی که اختلالی در انجام دو پست مهم در والیبال و باشگاه استقلال نمی‌داند در وزارت ورزش نیز در پست معاون بین الملل مشغول به فعالیت است. فردی با سه پست مهم در ورزش کشور فعالیت دارد و مشخص نیست بر چه اساسی این سه مسئولیت را به طور همزمان دارد!

عظیمی در نخستین گام در فدراسیون والیبال بندی جنجالی را وارد آیین نامه مسابقات لیگ برتر کرد که با واکنش رسانه ها در هیات رئیسه نیز تایید نشد و همچنان تکلیف آیین نامه مشخص نیست. عظیمی با توجه به حضورش در وزارت ورزش روزانه حدود دو ساعت در فدراسیون والیبال حضور دارد و شاید علاوه بر عدم تخصص کافی، همین دلیل اصلی برای عدم تمرکز او بر اوضاع لیگ برتر والیبال است.

شهرام عظیمی با در اختیار داشتن ۳ پست در باشگاه استقلال، وزارت ورزش و فدراسیون والیبال مشغول به کار است و ظاهرا ورزش ایران و والیبال به شدت با کمبود نیروی کار مواجه است! 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس