کد خبر 1083033
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
پیولی

سرمربی میلان بعد از ناکامی مقابل یوونتوس، گفت: عملکرد تیم رضایت بخش بود ولی در بازی رفت همه چیز تمام شده بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا میزبان میلان بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

دیدار رفت قبل از شیوع ویروس کرونا در سن سیرو با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود و بانوی پیر ایتالیا موفق شد به لطف گل زده در خانه حریف راهی فینال جام حذفی ایتالیا شود.

بیشتر بخوانید:

فینالیست شدن یووه در شب ناکامی رونالدو

استفانو پیولی بعد از این تساوی و حذف از این رقابت ها، گفت: از گفتن این حرف متاسفم ولی ضربه پنالتی رونالدو در سن سیرو در بازی رفت همه چیز را قطعی کرد. یوونتوس در این بازی فشار زیادی روی ما آورد تا توپ و میدان را در اختیار داشته باشد و در این کار نیز موفق شد. ما در ارتکاب پنالتی و دریافت کارت قرمز مبتدی عمل کردیم.

وی افزود: ما در این بازی در حالت کلی عملکرد رضایت بخشی داشتیم. 2 تا 3 موقعیت گلزنی داشتیم و اگر یکی از آنها به گل تبدیل می شد، اکنون ما در فینال بودیم. واقعا متاسفم چون هدف ما رسیدن به فینال بود ولی در این کار موفق نشدیم. اکنون باید سهمیه رقابت های اروپایی را از طریق سری آ کسب کنیم.

سرمربی روسونری تصریح کرد: رقابت نزدیکی را در میان دو تیم شاهد بودیم. گلی که در ورزشگاه خانگی خود دریافت کردیم باعث شد تا ما در این بازی تحت فشار باشیم. در این بازی در خط دفاع عالی عمل کردیم و هیچ نقطه ضعفی نداشتیم ولی در پایان به دلیل نتیجه بازی رفت قائله را باختیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس