کد خبر 1082961
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
فوتبال

آنته ربیچ، ستاره میلان به علت خطای شدید و خشن روی دانیلو با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.

به گزارش مشرق، در دقایق ابتدایی دیدار یوونتوس قابل میلان اتفاقات مهیج و عجیبی رخ داده و بعد از ماه ها دوری، هواداران در حال تماشای دیدار جذابی در نیمه نهایی کوپا ایتالیا هستند. در دقیقه 15 بود که بعد از کش و قوس های فراوان یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما بر خلاف انتظار کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی شد و ضربه اش به دیرک برخورد کرد.

بیشتر بخوانید:

فینالیست شدن یووه در شب ناکامی رونالدو

اما لحظاتی بعد از این اتفاق آنته ربیچ از زمین اخراج شد. این بازیکن بعد از ضربه کاراته ای به سینه دانیلو، با کارت قرمز مواجه شد. جالب اینجاست که اورساتو ابتدا تصمیم داشت او را با کارت زرد جریمه کند، اما به یکباره تغییر عقیده داد تا کارت قرمز مستقیم مقابل چشم آنته ربیچ دیده شود.

این خطای خشن با واکنش جالب برخی کاربران توئیتر مواجه شده است:

برخی از کاربران خطای آنته ربیچ در بازی امشب را با خطای شدید نایجل دی یانگ، هافبک خشن تیم ملی هلند در فینال جام جهانی 2010 و ضربه عجیب او به قفسه سینه ژابی آلونسو در دیدار مقابل اسپانیا مقایسه کرده اند. صحنه ای که هاوارد وب از آن در عین ناباوری گذشت و به هافبک هلند کارت قرمز نداد.

برخی از دیگر کاربران خوش ذوق نیز ژست ستاره کروات روسونری را با بروسلی و یا ضربات مرسوم در بازی های کامپیوتری مقایسه کرده اند و مدعی شدند خطای ربیچ بیش از حد خشن بوده است.

اما یکی دیگر از کاربران نوشت در حالیکه به همه توصیه می شود برای عدم انتقال آلودگی کمترین تماس ممکن را داشته باشند، ربیچ اینگونه به سمت بازیکن حریف حمله ور شده است.

یک کاربر نیز این صحنه را با لوگوی بوندسلیگا مقایسه کرده و مدعی شد او چیزهای فراوانی در آلمان یاد گرفته است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    4 1
    تازه به حکم داور اعتراض هم داره
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    5 0
    فکر کردم بروسلی فوت کرده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس