کد خبر 1082977
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در دیدار مقابل میلان پنالتی از دست داد.

به گزارش مشرق، بعد از ۹۵ روز دوری از مسابقات، فوتبال ایتالیا با دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا در این کشور از سر گرفته شد و اتفاق جالب توجه این بود که کریستیانو رونالدو در همان دقایق ابتدایی یک موقعیت پنالتی را از دست داد تا یوونتوس نتواند در خانه از رقیب دیرینه پیش افتد.

بیشتر بخوانید:

فینالیست شدن یووه در شب ناکامی رونالدو

در حالیکه ابتدا به نظر می رسید هند خود کریستیانو رونالدو اعلام شده، در ادامه داور بعد از بازبینی صحنه حکم به اعلام پنالتی به سود بیانکونری و خطای هند کونتی داد. ستاره پرتغالی مانند همیشه با اعتماد به نفس پشت ضربه قرار گرفت، اما ضربه زمینی او در جهت حرکت جیجی دوناروما و بعد از برخورد به دست او به دیرک دروازه روسونری نیز برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

جالب اینجاست در ابتدا و بعد از به بیرون رفتن ضربه رونالدو، بازیکنان یوونتوس در حال بازگشت به زمین بودند و تصور می کردند خطای هند او اعلام شده، اما داور به یکباره به سمت دوربین کنار زمین رفت و بعد از تماشای صحنه در عین ناباوری به سود بیانکونری اعلام پنالتی کرد.

کریستیانو رونالدو برای دومین بار در طول دوران حضورش در یوونتوس پنالتی از دست داد. پیش از این ستاره پرتغالی در دیدار مقابل کیه وو در ژانویه سال ۲۰۱۹ مقابل کیه وو ناکام مانده بود. بعد از حدود سه ماه، هواداران فوتبال به شدت در انتظار بازگشت ستاره هایی چون رونالدو و لیونل مسی به زمین بودند، اما فعلا اتفاقات مطابق میل ستاره پرتغالی پیش نرفته است.

البته با توجه به تساوی ۱-۱ دور رفت در خانه میلان، یوونتوس با همین تساوی بدون گل نیز راهی فینال خواهد شد. جالب اینجاست بلافاصله پس از خراب شدن، پنالتی یوونتوس، آنته ربیچ مهاجم میلان به علت خطایی خشن با اخراج مستقیم داور مواجه شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس