عنایتی: خط حمله زهردار استقلال هر دفاعی را به دردسر می‌اندازد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: چند سال است استقلال آقای گل نداشته و این فرصت خوبی است که دوباره یک استقلالی به این عنوان برسد.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی پیشکسوت تیم استقلال معتقد است این تیم می‌تواند در حد فاصل باقی‌مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر اختلاف امتیاز با تیم صدرنشین را از بین ببرد.


آقای عنایتی از وضعیت تیم استقلال خبر دارید؟
تا حدودی در جریان هستم. دورادور اخبار تمرین تیم را دنبال می‌کنم و می‌دانم بچه‌های استقلال با جدیت مشغول انجام تمرینات روزمره‌شان هستند.


توصیه‌ای به بازیکنان تیم سابق تان دارید؟
کادر فنی بالای سر تیم است و قطعاً توصیه‌های مهم را به آن‌ها کرده‌اند. خود بازیکنان همگی حرفه‌ای هستند و نیازی به راهنمایی ندارند، اما آنچه مسلم است اینکه این بچه‌ها حدود ۴ ماه از مسابقات فوتبال دور بوده‌اند و حالا برای بازگشت به مسابقات پرفشار لیگ برتر که باید ظرف مدت زمان کوتاهی به پایان برسد قطعاً باید بدن‌های آماده‌ای داشته باشند.


به خاطر مصدومیت؟
دقیقاً! وقتی شما بدن ناآماده‌ای داشته باشید بلافاصله دچار مصدومیت می‌شوید و یک استراحت سریع یا یک توقف ناگهانی در حین دویدن ممکن است به پارگی عضلات و آسیب‌دیدگی زانو و مچ پا منجر شود. به همین خاطر فکر می‌کنم بچه‌های استقلال باید در این مدت بیشترین تمرکز خود را روی تمرینات بدنسازی بگذارند. چون فکر می‌کنم از نظر فنی مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

عنایتی: پرسپولیسی‌ها منتظر نظر کارشناسان باشند


اوضاع خط حمله استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خوشبختانه استقلال با زدن ۳۹ گل در طول مسابقات بهترین خط حمله را دارد که با اضافه شدن ارسلان مطهری به مهدی قایدی و دیاباته شرایط بهتر هم شده بود. من حتم دارم این افراد برای هر خط دفاعی می‌توانند دردسرساز باشد.


فکر می‌کنید از این تعداد کسی شانس آقای گلی دارد؟
بله دارد. با شرایط خوب این روزهای مطهری و مهدی قایدی این مهم اتفاق خواهد افتاد. چند سال است استقلال آقای گل نداشته و این فرصت خوبی است که دوباره یک استقلالی به این عنوان برسد.


شما جزو کسانی هستید که در بدو ورود احمد سعادتمند با او دیدار داشتید. فکر می‌کنید الان اوضاع باشگاه چطور است؟
مسلماً باشگاه نسبت به قبل آرامش بیشتری دارد. سعادتمند همه توانش را به‌کار بست تا این شرایط در باشگاه ایجاد شود که البته با تزریق پول به مجموعه اوضاع از این هم بهتر خواهد شد و فقط می‌ماند تلاش بازیکنان استقلال که باید در کنار این آرامش با تمام وجود در خدمت تیم باشند.


خیلی‌ها معتقدند آرامش برای استقلال خوب است! دلیلش را چه می‌دانید؟
به هر حال در هر مجموعه‌ای اگر آرامش خاطر نباشد کاری از پیش نمی‌رود. وقتی سرمربی و بازیکن ذهنش مشغول مسائل بیرون از زمین باشد نمی‌تواند بازدهی لازم را در زمین فوتبال داشته باشد. مهم‌ترین کار یک مدیر این است که فضا را برای کار کردن زیرمجموعه اش مهیا کند و بعد توقعش را از زیرمجموعه اش بالا ببرد.


اوضاع تیم هوادار چطور است؟
تمرینات منظمی برگزار می‌کنیم تا در زمان مقرر و پیش از شروع مسابقات بتوانیم به شرایط مطلوب دست پیدا کنیم. تیممان وضعیت بدی ندارد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس