کد خبر 1082712
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
مقایسه کی‌روش و ویلموتس از نگاه ابراهیمی

هافبک تیم ملی ایران معتقد است اتحاد و اعتماد به نفسی که کی‌روش به آنها می‌داد، دلیل مهمی در کسب موفقیت‌هایشان بود.

به گزارش مشرق، امید ابراهیمی درباره تفاوت‌های تیم ملی ایران در حال حاضر با دو سال قبل که به جام جهانی رفتند، ابراز کرد: بازیکنان فعلی تیم ملی همان‌هایی هستند که در جام جهانی حضور داشتند و فقط تعداد کمی از آنها تغییر کردند ولی با توجه به تغییراتی که به وجود آمد و وابستگی‌ای که بازیکنان طی هشت سال دوران حضور آقای کی‌روش به او داشتند و عملکردی که او بر جای گذاشت، شرایط متفاوت شده است.

او ادامه داد: فکر نمی‌کنم کسی منکر توانایی‌های فنی آقای کی‌روش باشد. صادقانه می‌گویم تمام بازیکنان تیم ملی از صمیم قلب آقای کی‌روش را دوست داشتند چون به آنها احترام می‌گذاشت و تفاوتی بین بازیکنان قائل نمی‌شد. کی‌روش واقعا موفقیت تیم ملی را می‌خواست و می‌دیدم که خود او و کادر فنی‌اش شبانه‌روز برای تیم ملی زحمت می‌کشیدند.

هافبک تیم ملی ایران اضافه کرد: کی‌روش نعمت بزرگی برای تیم ملی بود که توانست طی هشت سال موفق شد بازیکنان را به یکدیگر نزدیک کند و این روحیه را به بچه‌های تیم ملی بدهد که نمی‌تواند هیچ فرقی بین تیم ملی ایران و اسپانیا وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بدهی‌ مالیاتی ویلموتس و کی‌روش چقدر است؟

ابراهیمی عنوان کرد: یادم است آقای کی‌روش قبل از دیدار با اسپانیا به ما گفت که بازیکنان اسپانیا بهتر هستند، اما من این قول را می‌دهم که شما تیم بهتری از اسپانیا هستید. آنها تیم خوبی نیستند و فقط بازیکنان بهتری دارند. کی‌روش می‌گفت ما به‌عنوان ایران، تیم ملی بهتری هستیم و واقعا هم همینطور بود چون همه بازیکنان متحد بودند و ارتباط خوبی داشتند.

او درباره دلیل ناکامی تیم ملی بعد از جدایی کارلوس کی‌روش اظهار کرد: پس از رفتن آقای کی‌روش و تغییراتی که به وجود آمد، تیم ملی آن اتحاد قبلی را نداشت.

هافبک ایرانی فصل گذشته یوپن بلژیک درباره حضور ویلموتس در تیم ملی ابراز کرد: تا قبل از حضور آقای ویلموتس در تیم ملی، شناختی از ایشان نداشتم و حتی در بلژیک هم که بودم، صحبت خاصی از ایشان نمی‌شد چون وقتی ما به بلژیک رفتیم، او از تیم ملی این کشور جدا شده بود.

ابراهیمی ادامه داد: هشت سالی که آقای کی‌روش در تیم ملی ایران داشت، خیلی متفاوت‌تر از دوران ویلموتس بود. روحیه‌ای که کی‌روش داشت و اعتماد به نفسی که به بازیکنان می‌داد، متفاوت بود. در واقع، وابستگی زیادی بین بازیکنان با آقای کی‌روش و کادر فنی‌اش وجود داشت.

او یادآور شد: ویلموتس آنطور که باید و شاید نتوانست به تیم ملی ایران کمک کند و فکر می‌کنم اتحاد تیم ملی که پیش از دوران آقای ویلموتس بود، بعد از حضور ایشان هم آنقدر وجود نداشت و همین مسئله موجب شد تا یک مقدار تیم ملی متزلزل شود و نتواند نتایج لازم را بگیرد تا به این شرایط سخت برسد.

هافبک تیم ملی ایران درباره انتخاب اسکوچیچ به جای ویلموتس گفت: با آقای اسکوچیچ کار نکردم ولی طی صحبت با بازیکنانی که با ایشان بودند، متوجه شدم که مربی خوبی است و دوست دارد به موفقیت برسد. حتی ایشان به بلژیک آمد، به ما سر زد و دوست دارد به تیم ملی کمک کند و به جایگاه قبلی خود برگرداند. امیدوار هستم با تلاش ایشان و حضور بازیکنان در کنار هم، دوباره تیم ملی مورد علاقه هواداران را تشکیل دهیم.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 1
    فقط رييس مافيا
    • افشین IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
      0 0
      والله رییس مافیا که هیچ پدر خوانده 1و2و3....باید بیان پیش برانکو لنگ بندازن این کیروش بدبخت اگه مافیا بود که باند مافیای روزنامه نگار و خبرناهار و بااسنپ جام بردن و...را داشت شما آدرس اشتباهی رو دادین عزیزم پدرخوانده مافیا الان درتیم ملی عمان با برادر و فامیل و یه مشت فوتبالیست درجه 50است رفته که اوناروهم بیچاره کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس