کد خبر 1082781
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
دست فرهاد مجیدی باز است/ استقلال باید لیگ را با قدرت شروع کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالی‌ها چاره‌ای جز این ندارند که لیگ را با قدرت آغاز کنند و چند پیروزی متوالی به دست آوردند.

به گزارش مشرق، ایوب اصغرخانی اظهار داشت: آغاز دوباره لیگ برتر اتفاق خوبی است و امیدوارم تمهیدات بهداشتی لازم برای این موضوع اندیشیده شده باشد تا خدایی ناکرده با شروع دوباره مسابقات اتفاق بدی نیفتد که بعدا باعث پشیمانی شود.

وی اضافه کرد: آبی پوشان امتیازات زیادی از صدر جدول فاصله دارند اما این به منزله اتمام کار و نا امید شدن از قهرمانی نیست. ۹ هفته از لیگ باقی مانده و در این فاصله هر اتفاقی می‌تواند بیفتد. 

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت اسماعیلی بعد از مصدومیت

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: شاگردان مجیدی اگر می‌خواهند شانس خود را برای قهرمانی از دست ندهند باید لیگ را کوبنده آغاز کنند و چند پیروزی متوالی به دست آورند. از دست دادن امتیاز در بازیهای اول می‌تواند به منزله نا امیدی کامل از کسب عنوان قهرمانی باشد. دست مجیدی هم باز است و او ابزار لازم را برای شروع طوفانی در مسابقات دارد. مجیدی بازیکنان خوب و زیادی را در اختیار دارد که با استفاده مناسب از آنها می‌تواند به خواسته خود در مسابقات برسد.

اصغرخانی خاطرنشان ساخت: حالا که اهالی فوتبال به این چالش بزرگ کشیده شده‌اند و قرار است در اوج دوران کرونا به میدان بروند و این باعث نگرانی خود و خانواده شان می شود، برگزار کنندگان مسابقات هم باید همه تلاش خود را برای حفظ سلامتی آنها انجام دهند. فوتبال یک رشته درگیر شونده است و تماس بدنی بازیکنان داخل زمین اجتناب ناپذیر است. لذا بازیکن باید بابت سلامتی خود اطمینان داشته باشد تا از نظر روانی آمادگی کامل داشته و قادر به ارائه توانایی هایشان درون زمین باشد.

مربی پیشین تیم‌های پایه استقلال در خصوص غیبت احتمالی چند بازیکن این تیم در دیدارهای ابتدایی گفت: همانطور که در بالا گفتم در این تیم بازیکنان خوبی حضور دارند که می‌توانند جای خالی غایبان را پر کنند و فرهاد مجیدی نباید از این نظر مشکلی احساس کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس