کد خبر 1081935
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
اطری: امیدوارم هر کشتی گیری لایق تر بود راهی المپیک شود/ ازدواج انگیزه ام را مضاعف می کند

قهرمان کشتی آسیا گفت: برای حضور در بازی های المپیک همه تلاش می کنند و امیدوارم هر کسی لیاقتش بیشتر بود به این مهم برسد.

به گزارش مشرق، رضا اطری با بیان اینکه بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی از حضور در مسابقات قهرمان کشوری معاف شده است گفت: به دلیل کسب سهمیه و بر اساس برنامه چرخه انتخابی تیم ملی از جام تختی وارد رقابت خواهم شد. طبیعی است همه کشتی گیران وزن ۵۷ کیلوگرم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با هم در رقابت هستند اما امیدوارم در نهایت هر کشتی گیری از سایرین لیاقتش بیشتر بود راهی بازی های المپیک توکیو شود.

بیشتر بخوانید:

اطری: یک نفر هم زنگ نزد حالم را بپرسد

نفر پنجم رقابت های جهانی قزاقستان درباره این سوال که آیا پس از کسب سهمیه المپیک در دیدار رده بندی اشباع شده بود و به همین دلیل نتیجه را به حریف هندی واگذار کرد اظهار داشت: نه اینطور نبود، من کشتی گیر وزن کم کُن هستم و در قانون جدید باید هر دو روز سر وزن قانونی باشیم. بعد از کشتی با روس که پوئنم را ندادند، خیلی وزنم بالا رفته بود. فکرش را نمی کردم ببازم، اگر حریف روس را بُرده بودم با انگیزه تر وزن کم می کردم اما این اتفاق نیفتاد و با آن روحیه، به سختی وزن کم کردم و صبح بدنم خالی کرده بود. در دیدار رده بندی مقابل حریف هندی فکرش را نمی کردم مغلوب شوم چون نسبت به او شناخت نداشتم و با تاکتیک غلط مبارزه کردم از رسیدن به مدال محروم شدم.

نفر پنجم رقابت های جهانی ۲۰۱۹ درباره پیگیری تمریناتش گفت: تمریناتم را به خوبی انجام می دهم که بتوانم در المپیک پرچمداری کنم. کشتی ورزش سنگینی است، ما حتی یک روز هم نمی توانیم تمرین را ترک کنیم. در اوج کرونا هم تمرینات را در خانه، کنار دریا و زمین فوتبال دنبال کردم.

اطری در خاتمه با اشاره به اینکه به زودی متاهل خواهد شد خاطرنشان کرد: ازدواج انگیزه ای مضاعفی برای من می شود و با مشاوره از مربیان و خانواده عزیزم، این اتفاق سال قبل از المپیک خیلی به نفع من خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس