کد خبر 1080665
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
پیشکسوت کشتی: نحوه اجرای چرخه انتخابی نگران کننده است

پیشکسوت کشتی گفت: بدلیل آنکه قانون و قانون‌گذار یکی است جامعه کشتی مقداری نسبت به نحوه اجرای چرخه انتخابی تیم‌های ملی نگران است.

به گزارش مشرق، مجید خدایی اظهار داشت: اصل کار خوب و پسندیده است و وجود یک قانون حتی قانون بد، بهتر از بی‌قانونی است. کار باید انجام شود و در طی مراحل انجام چرخه انتخابی نقص‌هایی را مشاهده خواهیم کرد و باید پیش‌بینی شود تا قابل رفع باشد. چون قانون و قانونگذار یکی است و مقداری نگرانی از این بابت هست که این چرخه ممکن است به خوبی اجرا نشود.

بیشتر بخوانید:

بنا: حرف از چرخه انتخابی، بازارگرمی در رکود است

دارنده مدال برنز پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان سال ۲۰۰۲ تهران ادامه داد: در مجموع این طرح بسیار خوب است و کارشناسان روی آن کار کردند.

این ملی‌پوش اسبق کشتی آزاد ایران ادامه داد: به طور حتم  ایرادهای چرخه جدید انتخابی تیم ملی با توجه به حساسیتی که پیشکسوتان، کشتی‌گیران و کارشناسان نسبت به آن دارند گرفته خواهد شد و قانون خوبی خواهد شد.

وی همچنین گفت: شرایطی برای کل کشور بدیل کرونا پیش آمده اما رشته‌های ورزشی و فدراسیون‌ها توانستند خود را با این شرایط وفق دهند.

عضو سابق شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد یادآور شد: ما در بخش‌هایی نیاز به تحرک بیشتر داریم و ۹ ماه است در زمینه آموزش مربیان هیچ برنامه‌ای ارایه ندادیم و کاری نکردیم.

وی افزود: مربیان کشتی هر سال کلاس‌های بازآموزی داشتند. مسابقات لیگ از مرداد ماه شروع می‌شود و در صورتی که هنوز چیزی اعلام نشده و سالن‌های کشتی بسته است.

خدایی ادامه داد: هنوز سالن های کشتی باز نشده تا کشتی‌گیران خود را برای رقابت های لیگ در مرداد آماده کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس